آرشیو چهارشنبه ۳ امرداد ۱۳۸۶، شماره ۱۸۸۵۹
حوادث
۱۵

حوادث کوتاه از کشور

راننده آدم ربا

قم- خبرنگار کیهان: فرهاد راننده خودرو پیکان که به اتفاق دیگر همدست خود مهدی 27 ساله ساکن خرم آباد اقدام به تهدید با چاقو و ربودن یک مسافر زن از اصفهان به قم کرده بودند دستگیر شدند. مسافر خودرو پروانه نام دارد و 25 ساله و ساکن شاهین شهر است.

کالای قاچاق

زنجان- خبرنگار کیهان: بیش از یک هزار و سیصد عدد دستگاه گیرنده ماهواره و 580 طاقه پارچه خارجی قاچاق در محور زنجان- بیجار کشف شد. این کالاهای مکشوفه از جاسازی یک دستگاه تریلر کشف شد. ارزش تقریبی کالاهای قاچاق بیش از یک میلیارد ریال اعلام شده است.

سقوط خودرو به دره

ساری- خبرنگار کیهان: بر اثر سقوط یک دستگاه خودرو پژو پارس به دره ای در جاده کوهستانی لاویج نور سه نفر از سرنشینان خودرو جان خود را از دست دادند. این خودرو حامل پنج سرنشین بود. یکی از قربانیان این حادثه به نام حسین حسن زاده 22ساله شناسایی شد اما از سرنوشت دو سرنشین دیگر خودرو اطلاعی در دست نیست.

کشف تجهیزات دریافت ماهواره

افزون بر 3 هزار دستگاه تجهیزات دریافت امواج ماهواره در مازندران کشف شد. همچنین طی سه ماه گذشته 23 هزار و 378 لیتر انواع مشروبات الکلی دست ساز و 4 هزار قوطی مشروبات خارجی و 72 هزار و 160 حلقه انواع سی دی و محصولات ضدفرهنگی کشف شد. کشف 113 قبضه انواع سلاح شکاری و جنگی، 80 کیلوگرم ماهی خاویاری، 77 کیلوگرم ماهی استخوانی، 11 هزار و 152پاکت انواع سیگارت خارجی و 105 دستگاه تلفن همراه و 34 هزار و 46 عدد انواع داروهای غیرمجاز از دیگر کشفیات نیروی انتظامی این استان است.

دستگیری شرور افغانی

خواف- خبرگزاری فارس: هفت شرور مسلح مرزی افغانی در خواف دستگیر شدند.

این افراد در درگیری با ماموران انتظامی در ارتفاعات جنوب شرقی مرغزار این شهرستان دستگیر شدند. از قاچاقچیان 144کیلوگرم تریاک، 129عدد فشنگ یک قبضه سلاح کلاشینکف و یک عدد خشاب کشف شد. قاچاقچیان در سطح خیابان ها و معابر شهر خواف گردانده شدند.