آرشیو یکشنبه ۱۴ امرداد ۱۳۸۶، شماره ۳۷۰۴
صفحه آخر
۲۴

تور کنسرت های علیزاده از شهریورماه

حسین علیزاده 14 تا 16 شهریورماه در تالار بزرگ کشور به اجرای برنامه می پردازد. نام علیزاده نیز در کنار بزرگان موسیقی قرار گرفته که امسال با ترافیک اجرای موسیقی مواجه شده اند. علاقه مندان می توانند از 31 مردادماه اقدام به خرید بلیت های این کنسرت نمایند. به گزارش فارس، قیمت بلیت های این کنسرت 10، 15، 20 و 25 هزار تومان خواهد بود و تهیه برنامه آن را نیز خانه موسیقی و انتشارات هرمس بر عهده خواهد داشت.برنامه علیزاده به 2 بخش تقسیم می شود. در بخش اول خود علیزاده به همراه مجید خلجی به دونوازی تار و تنبک می پردازد و سپس در بخش دوم به همراه همسانی هم آوایان متشکل از مجید خلجی: تنبک و دف، افسانه رسایی و راحل برزگری: آواز، علی صمدپور: آواز و پرکاشن، پوریا اخواث: آواز و قیچک، محمدرضا ابراهیمی: عود، علی بوستان: سه تار، پیام جهان مانی: بم تار، نیما علیزاده: رباب، صبا علیزاده: کمانچه و مقار خارکن: کمانچه به گروه نوازی خواهند پرداخت.

علیزاده که او را به عنوان سازنده موسیقی متن فیلم و مجموعه های تلویزیونی نیز می شناسیم آثاری را بر روی فیلم هایی همچون گبه، دل شدگان و مجموعه تلویزیونی زیرتیغ احمدرضا هنرمند ساخته است.

تخصص علیزاده نواختن تار به شمار می آید که تاکنون در چندین کنسرت نیز همراه با استاد محمدرضا شجریان به سازنوازی پرداخته است.

علیزاده این کنسرت را بعد از تور موسیقایی خود در آمریکای شمالی و اروپا برگزار می کند.