آرشیو دوشنبه ۱۵ امرداد ۱۳۸۶، شماره ۱۸۸۶۸
اخبار کشور
۲
خبر ویژه

پذیرفتنی نیست!

روزنامه «شرق» به بهانه یک گفت وگوی فرهنگی، دیدگاههای رئیس سازمان همجنس گرایان ایران را منتشر کرد. این روزنامه در شماره شنبه 13/4/86 خود، یک صفحه کامل را به نشر دیدگاههای ساقی-ق اختصاص داد.

ساقی - ق یک زن ضد انقلابی فراری است که اکنون و در آستانه پنجاه سالگی در کانادا اقامت دارد. وی به همراه برادرش «ساسان ق» از اعضاء سازمان اطلاعات مرکزی ایالات متحده می باشند و در حال حاضر در «خانه آزادی» آمریکا فعالیت می کنند.

«ساسان - ق» سردبیر سایت گذار (ارگان فارسی سازمان سیا) و «ساقی - ق»، مشاور فرهنگی(!) آن است که در شهرهای مختلف اروپا و آمریکا برای گروههای اپوزیسیون شب های شعر برگزار می کند!

روزنامه شرق در حالی گفت وگوی رئیس سازمان همجنس گرایان ایران را در یک صفحه منتشر کرده است که از سال 1997 که نخستین کتاب این هرزه گرد جنسی و فکری در کانادا منتشر شد، حتی رسانه های خارجی به دلیل اوج هرزگی اشعار و داستان های وی، از انتشار خبر و گزارش پیرامون آن خودداری کردند.

در پی انتشار این گفت وگو با مستهجن ترین فعال ادبی گروهک های ضدانقلاب، روزنامه «شرق» که خیال می کند حرفه ای ترین روزنامه ایران است دیروز با انتشار خبری کوتاه مدعی شد که خوانندگان روزنامه آنان را از اشتباهشان آگاه کرده اند! اما ناظران رسانه ای با ارزیابی شخصیت مصاحبه کننده و خبرنگار این روزنامه معتقدند که روزنامه «شرق» با آگاهی از شخصیت پورنو، هویت جنسی بیمار و دیدگاههای معاند سیاسی این همجنس باز، با وی مصاحبه کرده است و عذرخواهی از «گفت وگو» با رئیس سازمان همجنس گرایان هم شگردی کهنه برای فریب افکار عمومی است.

«ساقی-ق» که رسما کتابی را در ستایش روسپیگری نوشته است در روزنامه شرق نیز با استفاده از مفاهیم پر رمز و راز روانشناختی، همین نظریه را تبیین و ترویج کرده است.