آرشیو دوشنبه ۱۵ امرداد ۱۳۸۶، شماره ۱۸۸۶۸
اخبار کشور
۲
خبر ویژه

عجب روزگار سختی؟!

«روزگار، روزگار سختی است. جریان چپ خط امامی در این 28سال هیچ گاه تا این اندازه به حاشیه نرفته بود... امروز، رقیب ما هم مجری است، هم ناظر، برای خروج از این وضعیت، راهی جز استقامت و انجام کار تشکیلاتی نداریم.»

به نوشته روزنامه کارگزاران آقای کروبی گلایه فوق را در جمع اعضای مرکزی حزب اعتماد ملی در استان فارس بیان کرده و البته ایشان توضیح نداده است که آیا سکوت 8ساله در مقابل زشت ترین اهانت های دوستان هم جبهه ای ایشان به ساحت مقدس حضرت امام«ره» نیز بخشی از «خط امام» بوده است؟! و در این باره نیز سکوت کرده اند که مگر، مقابله سرسختانه با آمریکا، مبارزه با حاکمان سرمایه، حمایت از محرومان، تن دادن به رای ملت و دهها آموزه دیگر از شاخصه های خط مبارک امام«ره» نیست که آقایان طی 8سال حاکمیت خود آشکارا به همه این آموزه ها بی اعتناء بوده اند؟!

گفتنی است که در انتخابات خرداد 76، مجری انتخابات رقبای آقای خاتمی بودند ولی آقای خاتمی رای آورد و در انتخابات مجلس ششم، ناظر انتخابات همان شورای نگهبان بود اما اکثریت مجلس ششم را دوم خردادی ها، تشکیل داده بودند، آیا این نمونه ها نشانه بی اعتباری سخن ایشان درباره سلامت انتخابات نیست؟! و...