آرشیو یکشنبه ۲۱ امرداد ۱۳۸۶، شماره ۱۴۶۴
صفحه آخر
۲۰

پیدا و پنهان

گزینه های وزارت صنایع:از علی اکبر محرابیان مشاور رئیس جمهور، امیررضا واعظ آشتیانی عضو شورای دوم شهر تهران و محسن کوهکن نماینده اصولگرا و عضو هیات رئیسه مجلس به عنوان گزینه های احتمالی برای تصدی پست وزارت صنایع نام می برند.

زندگینامه ساقی قهرمان در «فارس»: خبرگزاری فارس در گزارشی بلند ضمن درج زندگینامه و برخی از گفته های ساقی قهرمان دست به انتشار افکار او زده است و برخی از جملات غیراخلاقی و اشعار مستهجن از او را روی خروجی خود قرار داده است.لازم به یادآوری است که مقامات مسوول روزنامه شرق قبل از توقیف دوباره به صورت کتبی و در روزنامه و بعد از آن نیز بارها اعلام کرده اند که اطلاعی از مشکلات اخلاقی ساقی قهرمان نداشته اند.روزنامه شرق در یکی از آخرین شماره های خود در بهترین بخش روزنامه یعنی کنار لوگو نوشت که مطلب مصاحبه ساقی قهرمان سهوا و بدون اطلاع از زندگی اجتماعی وی در روزنامه کار شده است.

ادعای دوباره حضور صدر در ایران: فرمانده نیروهای امریکایی در بغداد ادعا کرد که مقتدا صدر هم اکنون در ایران به سر می برد. «جان کاستلز» در یک برنامه ویدئو کنفرانس با خبرنگاران در واشنگتن گفت مقتدا صدر در ایران است و تعدادی از بخش های عملیاتی گروه صدر خارج از کنترل وی فعالیت می کنند.

یک سخنگوی دفتر صدر در شهر نجف ضمن تکذیب حضور مقتدا در ایران گفت وی در این شهر است و آن را ترک نکرده است. این سخنگو افزود: امریکایی ها فقط سعی دارند بفهمند او در کدام نقطه شهر است.

تشکیل تیم مطالعاتی بوش: بوش در جلسه یی با عده یی از روحانیون و نخبگان مسلمان امریکا تیمی مطالعاتی متشکل از کارشناسان مسائل خاورمیانه و اسلام در وزارت امور خارجه، چند نفر از اطلاعات امریکا)CIA(و نخبگان مسلمان مقیم امریکا را به وجود آورده است.بنا بر این گزارش، این تیم قرار است به وی اطلاعاتی در مورد امام زمان)عج(و اعتقادات مسلمانان به آن حضرت بدهد.

بازگشت دکتر بشیریه به ایران: در خبرها آمده است دکتر حسین بشیریه استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران به کشور بازگشت. این استاد دانشگاه پس از گذراندن فرصت مطالعاتی خود در انگلستان، اوایل مردادماه سال جاری به کشور مراجعت کرده است و قرار است فعالیت های آموزشی و علمی خود در دانشگاه تهران را از ماه آینده از سر بگیرد.