آرشیو چهارشنبه ۲۴ امرداد ۱۳۸۶، شماره ۵۳۰
ورزش
۲۳

ساعی: خودم می دانم کی باید خداحافظی کنم

فارس- قهرمان تکواندو المپیک آتن گفت: «از ابتدا نیز با گزینش نفرات براساس شیوه انتخاب مخالف بودم و برای این که مشکلی پیش نیاید، سکوت کردم.»

هادی ساعی که اکنون همراه سه تکواندوکار دیگر در کرهجنوبی به سر می برد، افزود: «بعد از بازگشت از المپیک آتن قرار شد عملکرد تک تک نفرات تا چهار سال آینده به دقت ارزیابی شده و ملاک انتخاب دو نفر سهمیه المپیک پکن قرار گیرد. وقتی خبرهایی را مبنی بر برگزاری مسابقات انتخابی می شنیدم، تعجب می کردم.»وی ادامه داد: «تصور می کنم این مساله بیش تر فشار مطبوعات بود ولی روش مناسبی نبود چون ممکن است فردی که سال ها مقام های قابل توجهی کسب کرده، در یک روز شرایط مورد نظر را نداشته باشد و نتواند نتیجه لازم را کسب کند. خوشحالم که کادر فنی بهترین روش را برای انتخاب نفرات به کار برد؛ البته اگر انتخابی هم برگزار می شد من مشکلی نداشتم.»

ساعی که به نظر بسیاری از کارشناسان باید قبل از المپیک از دنیای قهرمانی خداحافظی می کرد، اظهار کرد: «درست است در بازی های آسیایی قطر و جهانی نتوانستم به طلادست یابم؛ اما این اتفاق ممکن است برای هر فرد دیگری هم تکرار شود. هر قهرمان بهتر از دیگران می داند چه زمانی باید خداحافظی کند. تمام هدفم از رفتن به المپیک، کسب طلااست. وقتی این افتخار را در کارنامه خود دارم، به هیچ وجه نمی خواهم آن را از دست بدهم.»وی تاکید کرد: «بعد از المپیک نیز خداحافظی بنده بستگی به شرایط بدنی ام دارد. اگر وضعیت جسمانی خوبی داشته باشم، به فعالیت قهرمانی ام ادامه خواهم داد.»