آرشیو پنجشنبه ۲۵ امرداد ۱۳۸۶، شماره ۱۴۶۸
ورزش
۱۳

اخبار

ته وز جانشینی برای مارادونا

رامون مادونی را باید کاشف استعدادهای آرژانتینی دنیای فوتبال دانست. وی چندین فوتبالیست پرآوازه مانند ریکلمه، آیمار و ردوندو را به دنیای فوتبال معرفی کرد. وی اخیرا در مورد کارلوس ته وز که به تازگی به منچستریونایتد ملحق شده است، گفته:«کارلوس برای رسیدن به جایگاهی که الان دارد تلاش بسیاری کرده و شایسته این است که پیراهن منچستر را بپوشد. کارلوس می تواند در کنار سایر ستارگان منچستر جانشین مناسبی برای دیه گو مارادونا شود. من مدت زیادی را برای کار با جوانان با استعداد صرف کرده ام و می دانم که او هرگز دوست ندارد شکست بخورد و از تمام فاکتورهای مهم برای اینکه به قله های افتخار صعود کند، برخوردار است.

افزایش جوایز قهرمانی باشگاه های جهانی

فیفا جایزه تیم قهرمان رقابت های جام باشگاه های جهان را افزایش داد و هفت تیم حاضر در رقابت ها روی هم 16 میلیون دلار جایزه دریافت می کنند. برنده این رقابت ها که از 7 تا 16 دسامبر در ژاپن برگزار خواهد شد به تنهایی 5 میلیون دلار جایزه می گیرد، در این رقابت ها قهرمان های هر قاره شرکت می کنند، علاوه بر این تیمی از ژاپن به عنوان میزبان در این بازی ها حضور خواهد داشت. تیم های میلان، پاچوکا (مکزیک)، بوکا جونیورز و وتیکره یونایتد (نیوزیلند) هم از تیم های شرکت کننده در این رقابت ها هستند.

پیشنهاد هشت میلیون دلاری میلان برای باپتیستا

تیم آث میلان ایتالیا با پیشنهادی 8 میلیون یورویی خواهان جذب خولیو باپتیستا مهاجم رئالی شد. روزنامه AS چاپ اسپانیا می نویسد که سه شنبه شب آدریانو گالیانی با میاتوویچ مدیر ورزشی رئال تماس داشته و درخصوص شرایط خرید باپتیستا صحبت کرده است. این در حالی است که باپتیستا اعلام کرده می خواهد در رئال باقی بماند، اما میاتوویچ خواهان این است که با این قرارداد در کتاب نقل و انتقالات تیم توازنی ایجاد کند. مخصوصا پس از خرید وسلی اشنایدر لازم است تا یکی از بازیکنان تیم فروخته شود تا محاسبات مالی باشگاه دچار اختلال نشود. رئال 15 میلیون یورو برای مهاجم برزیلی خود تعیین کرده و میاتوویچ امیدوار است تا با ادامه روند مذاکرات گالیانی نیز بودجه میلان را برای خرید بالاتر ببرد.