آرشیو سه‌شنبه ۳۰ امرداد ۱۳۸۶، شماره ۳۷۱۸
داخلی
۳

سعیدلو: اعزام خبرنگاران برای مشاهده پیشرفت مصوبات استانی ادامه می یابد

گروه سیاسی - خبرنگاران و یاوران سفرهای استانی هیات دولت روز گذشته در فضایی صمیمی با علی سعیدلو معاون اجرایی رئیس جمهوری دیدار کردند.

به گزارش ایرنا، سعیدلو به رسالت خطیر و مسئولانه خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی اشاره کرد و گفت: تلاش صادقانه شما در راستای اغنای اذهان پرسشگر جامعه رسالتی خطیر و مقدس است که به منظور خدمت رسانی به مردم بردوش می کشید. مسئول پیگیری سفرهای استانی هیات دولت با اشاره به تعیین سال 86 به عنوان سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی از سوی مقام معظم رهبری، تصریح کرد: وظیفه همه ما ترویج وحدت و انسجام است و شما در این جهاد فرهنگی پیوسته پیشتاز خط مقدم بوده اید. معاون اجرایی رئیس جمهوری خاطرنشان کرد: طنین صدای رسا و حق طلب شما خبرنگاران با اطلاع رسانی دقیق و شفاف سینه آفاق را می شکافد. سعیدلو افزود:معاونت اجرایی رئیس جمهوری برای پیگیری وتحقق کامل مصوبات استانی دولت آمادگی دارد تا دیدگاه ها و نکته نظرات صاحبنظران اصحاب رسانه و قشرهای مختلف مردم را اخذ کند تا در دور دوم سفرها، ضعف ها و کاستی های احتمالی با هدف ارائه خدمت بهتر برطرف شود.

وی در ادامه بااشاره به اعزام کاروان خبرنگاران به استان ها و شهرستان ها برای بررسی اقدامهای صورت گرفته در خصوص مصوبات دولت گفت: خبرنگاران به عنوان نمایندگان افکارعمومی به استان ها اعزام می شوند تا به صورت میدانی از تحقق پروژه ها و مصوبات استانی در شهرهای مختلف بازدید کرده و اقدامها و عملکرد مدیران استانی و محلی را به طور واقعی، شفاف و بی واسطه گزارش کنند. وی افزود: نخستین گروه ازخبرنگاران دربازدید از استان سیستان وبلوچستان با چگونگی پیشرفت پروژه ها آشنا شدند و این بازدید ها در استان های دیگر نیز ادامه خواهد داشت. در این نشست، خبرنگاران رسانه های گروهی نکته نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص سفرهای استانی بیان کردند و مقررشد که این دیدگاه ها در برنامه ریزی و طراحی دور دوم سفر ها لحاظ گردد.