آرشیو سه‌شنبه ۳۰ امرداد ۱۳۸۶، شماره ۳۷۱۸
اجتماعی
۴

امکان استفاده گردشگران از خدمات سفر کارت در دفاتر خدمات مسافرتی و رستوران ها بزودی فراهم می شود

گروه اجتماعی بزودی شرایط و امکانات لازم برای استفاده گردشگران از دفاتر خدمات مسافرتی، رستوران و شرکت های حمل و نقل با سفر کارت فراهم می شود.

رئیس اداره سفر کارت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در گفت وگو با مهر از افزایش تعداد دستگاه های متقاضی برای استفاده از سفر کارت خبر داد و گفت: تاکنون 13 دستگاه و شرکت دولتی درخصوص استفاده از این کارت با سازمان قرار داد بسته و 80 دستگاه دیگر نیز در حال انعقاد قرارداد هستند.

طالبی با اعلام صدور و توزیع 70 هزار سفر کارت افزود: به منظور ارائه تسهیلات ویژه و ارائه تخفیف به مسافران و گردشگران، تاکنون هماهنگی های لازم با 306 مرکز اقامتی صورت گرفته و بزودی 100 تا 200 واحد اقامتی دیگر به این تعداد اضافه می شود.

رئیس اداره سفر کارت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تاکید کرد: پس از تکمیل تعداد مراکز اقامتی مورد نیاز، اقدام های لازم برای استفاده مسافران از خدمات مسافرتی، رستورانهای بین راهی و شرکت های حمل و نقل با سفر کارت فراهم خواهد شد.

وی گفت: همراه با سفر کارت به تمامی متقاضیان، دفترچه راهنمایی که در آن اسامی هتل ها ومراکز اقامتی و همچنین تمامی اطلاعات مورد نیاز مسافران آمده داده می شود و براساس آن در فصل بهار، پائیز و زمستان تا 60درصد تخفیف و در فصل تابستان 20درصد تخفیف برای مسافرانی که از سفرکارت استفاده می کنند در نظر گرفته شده است.