آرشیو چهارشنبه ۳۱ امرداد ۱۳۸۶، شماره ۱۴۷۳
صفحه آخر
۲۰

دولتی نیستم

ابراهیم رها

با سلام، با توجه به تیتر اول روزنامه اعتماد در تاریخ دیروز، و ارجاع بخشی از مطلب مندرجه به بنده، جوابیه ذیل ارسال می شود و بدیهی است در صورت عدم درج مطلب، در همان جا و با همان تیتر حق پیگیری حقوقی را برای خود محفوظ می دانم: در مطلب «دولتی نیستم» در جایی نوشته شده بود «کابینه 70 میلیونی دکتر احمدی نژاد...».

بنده تکذیب می کنم، من را در این کابینه عضو نکرده اند از این رو ضمن تکذیب این مساله و ضمن بیان آنکه من جزء 70 میلیون هستم، اما عضو کابینه نیستم، اضافه می کنم که ای شرم بر روزنامه اعتماد که با این دروغ پراکنی ها می خواهد ذهن مردم را منحرف کند. ای روزنامه اعتماد...

الف) شرمت باد.

ب) خجالت بکش.

ج) می دم بچه ها حالتو بگیرن.

د) من عضو کابینه نیستم و تاکید می کنم، «دولتی نیستم».

jangesard@gmail.com

#

وضعیت نامشخص اکران حمایتی فیلم های خاص

گروه فرهنگی: با اینکه قرار بود طرح اکران حمایتی فیلم های مخاطب خاص از تیرماه امسال اجرا شود و حدود 50 فیلم سینمایی به مرور بر پرده بروند، اما پس از گذشت حدود دو ماه هنوز خبری از آغاز به کار این طرح نیست. قرار بود در این طرح حمایتی فیلم ها طی یک ماه در پنج سینما و در هر سینما با شش سانس نمایش روی پرده بروند و همچنین بخشی از هزینه تبلیغات فیلم ها نیز از طریق ارشاد تامین شود. به گفته مدیر اداره نظارت و ارزشیابی ارشاد اصلی ترین دلیل تعویق این برنامه عدم تامین بودجه لازم برای اجرای این طرح بوده است. در کنار این مساله گفته می شود که اقدام یکی از روزنامه های صبح در غیرفرهنگی نشان دادن تعدادی از فیلم هایی که احتمال گنجاندن آنها در این طرح می رفت، از دلایل تعویق برنامه اکران حمایتی فیلم های خاص است.