آرشیو شنبه ۳‌شهریور ۱۳۸۶، شماره ۱۸۸۸۳
اخبار کشور
۲

وزیر دفاع: ایران با اقتدار حافظ امنیت خلیج فارس است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: جمهوری اسلامی ایران با اقتدار حافظ امنیت خلیج فارس است.

سردار سرتیپ پاسدار مصطفی محمدنجار در جمع فرماندهان، مسئولان و کارکنان نیروهای مسلح استان بوشهر افزود: نیروهای مسلح توانمند و هوشیار ایران اسلامی با اقتدار کامل، حافظ امنیت خلیج فارس هستند و با هرگونه تهدید و ناامنی در این آبراه استراتژیک با شدت و قاطعیت برخورد خواهند کرد.

وی با اشاره به افزایش سطح تقابل آمریکا با ایران، گذار جمهوری اسلامی ایران از دوره تثبیت، پیشرفت فناوری ایران در زمینه های مختلف، گسترش میادین چالش در لبنان، عراق، فلسطین و افغانستان، اهمیت حفظ رژیم نژادپرست اسراییل به هر قیمتی، چالش های صلح خاورمیانه، ناکامی در عراق و عدم شناخت دقیق از ایران را از دلایل اتخاذ رویکردهای تهدیدآمیز آمریکا ذکر کرد.

وی گفت: بحمدالله امروز با درایت و رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، تلاش بی وقفه مسئولان نظام در همه قوا، آمادگی دفاعی نیروهای مسلح، پشتیبانی بی دریغ مردم و همچنین تعامل خوب و سازنده ایران با کشورهای منطقه و هوشیاری دولت ها و ملت های منطقه و در یک کلمه اتحاد ملی و انسجام اسلامی این توطئه آمریکا نیز با شکست مواجه شده است.

سردار سرتیپ مصطفی محمد نجار به عنوان وزیر معین هیات دولت به استان بوشهر سفر کرده است.

با حضور وزیر دفاع چندین مصوبه ششمین سفر استانی رئیس جمهوری و هیات دولت در بهمن ماه سال 1384 اجرایی و از نزدیک روند پیشرفت مصوبات را بررسی خواهد کرد.