آرشیو شنبه ۳‌شهریور ۱۳۸۶، شماره ۱۸۸۸۳
اخبار کشور
۳

امام جمعه مشهد: دولت نهم عدالت را به فرهنگ و سیاست هم تسری دهد

دولت باید عدالت را در تمامی زمینه ها اجرا کند.

به گزارش خبرگزاری فارس در مشهد احمد علم الهدی در جمع نمازگزاران جمعه در جوار بارگاه ملکوتی رضوی با اشاره به اینکه دولت نهم خود را دولت انتظار فرج امام عصر(عج) می داند، ضمن اعلام این مطلب افزود:عدالت تنها در حوزه های اقتصاد و رفاه نیست بلکه در حوزه های فرهنگ، سیاست و... قابل اجراست.

وی تصریح کرد: دولت انتظار باید خارج از ادعا با برنامه ریزی، سیاست گذاری و خدمات رسانی زمینه ظهور امام زمان(عج) را فراهم کند.

عضو خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: برای زمینه سازی ظهور یک عصر استکبار ستیزی داریم و یک عصر عدالت محوری که باید به هر دو پرداخت.

وی با بیان اینکه دولت نهم با شعار استکبارزدایی وارد شده بر توجه به رویکرد و نیز عملکرد دولت تاکید کرد و گفت: این دولت خواب را از چشم دشمنان ربوده است.

وی تاکید کرد: در عرصه روابط بین الملل نیز سفرای ایران باید نماینده این اندیشه باشند.

وی ادامه داد: در چنین دولتی باید نیروهایی در عرصه اجرایی باشند که اصولگرا بوده، دولت اصولگرا را قبول داشته باشند و در عین حال اگر ضعفی دید توان بازگو کردن داشته باشد.

علم الهدی با اشاره به سفر رئیس جمهور به 336 شهر کشور گفت: این ابتکار در راستای عدالت محوری تعریف می شود و مسئولان از نزدیک با مشکلات شهرهای مختلف آشنا می شوند.

امام جمعه مشهد از وزیر کشور در ارتقای امنیت اجتماعی و حجاب قدردانی کرد.