آرشیو شنبه ۳‌شهریور ۱۳۸۶، شماره ۱۸۸۸۳
اخبار ورزشی
۱۳

شرایط ثبت نام کنندگان اعلام شد آغاز ثبت نام از کاندیداهای ریاست و هیات رئیسه فوتبال

در حالی که فدراسیون فوتبال دستورالعمل نحوه ثبت نام کاندیداهای ریاست فدراسیون را منتشر کرده است، سخنگوی کمیته انتقالی فدراسیون فوتبال گفت: اطلاعیه ثبت نام از کاندیداهای ریاست و عضویت در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال هنوز صادر نشده است.

کیومرث هاشمی در جمع خبرنگاران با اشاره به شرایط در نظر گرفته شده در اساسنامه فدراسیون فوتبال برای کاندیداهای احراز پست ریاست و عضویت در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال افزود: کسانی که برای پست ریاست فدراسیون فوتبال و عضویت در هیات رئیسه کاندیدا می شوند باید دارای یک سری شرایط عمومی باشند که این شرایط توسط مراجع ذیصلاح بررسی می شود.

وی ادامه داد: یک سری شرایط اختصاصی هم برای این افراد در نظر گرفته شده است که توسط کمیته ای سه نفره از فدراسیون فوتبال مورد بررسی قرار می گیرد.

سخنگوی کمیته انتقالی افزود: یکی از شرایط در نظر گرفته شده برای کاندیداهای ریاست فدراسیون دارا بودن 8 سال سابقه مدیریتی است و همچنین این که این افراد باید از طرف 10 نفر از اعضای مجمع عمومی فدراسیون برای کاندیداتوری پیشنهاد شوند اما، کاندیداهای عضویت در هیات رئیسه باید توسط 5 نفر از اعضای مجمع پیشنهاد شده باشند.

هاشمی خاطر نشان ساخت: پس از تایید صلاحیت کاندیداها از طرف کمیته 3 نفره فدراسیون فوتبال، کاندیداها به مراجع ذیصلاح معرفی می شوند تا ازنظر دارا بودن شرایط عمومی صلاحیت آن ها مورد بررسی قرار گیرد.یا دآوری می شود ثبت نام از متقاضیان از امروز در فدراسیون فوتبال آغاز می شود