آرشیو شنبه ۳‌شهریور ۱۳۸۶، شماره ۱۸۸۸۳
حوادث
۱۵

شورای سیاستگذاری تبلیغات گردشگری درخواست کرد دعوت احمدی نژاد از مردم دنیا برای سفر به ایران

شورای سیاستگذاری تبلیغات گردشگری در نامه ای به رئیس جمهور از وی خواستند به منظور مقابله با آثار هجوم تبلیغاتی دشمنان در آستانه روز بین المللی جهانگردی از مردم سراسر دنیا برای سفر به کشورمان دعوت کند.

به گزارش خبرنگار کیهان اعضای شورای سیاستگذاری تبلیغات گردشگری در این نامه با اشاره به تبلیغات سوء و ناجوانمردانه رسانه های غربی، یادآوری شده است که هرگاه شهروندان غربی متاثر از این تبلیغات به نحوی توانسته اند به جمهوری اسلامی ایران سفر کنند با مشاهده واقعیات درخشان کشور و ملت ایران دیدگاهشان کاملاتغییر یافته و در بازگشت به کشورهای خود، از موضع یک علاقمند به ملت ایران و انقلاب اسلامی اقدام به نشر تجربیات خود نموده اند.

در نامه شورای سیاستگذاری تبلیغات گردشگری به دکتر احمدی نژاد همچنین خاطره دیدار چندی پیش تعدادی از گردشگران خارجی با ریاست جمهوری اسلامی ایران ارج نهاده شده و خاطرنشان گردیده است: جاذبه های بی شمار و کم نظیر فرهنگی، اجتماعی، طبیعی، آثار تمدن تاریخی و پیشرفت های علمی و فناوری کشور به حدی است که از دید کارشناسان امر گردشگری و تبلیغات آن صرف مشاهده آنها برای دهها میلیون گردشگر در سطح دنیا آرزویی شوق انگیز بشمار می رود.

اعضای شورای سیاستگذاری تبلیغات گردشگری با تاکید بر محبوبیت نظام جمهوری اسلامی و رئیس جمهور در میان افکار عمومی ملت ها از دکتر احمدی نژاد خواستند با دعوت از مردم سراسر دنیا برای سفر به ایران و مشاهده عینی واقعیات کشور، علاوه بر خنثی ساختن آثار تبلیغات سوء رسانه های غربی، زمینه بهره مندی شایسته کشورمان از درآمدهای ناشی از صنعت جهانی گردشگری را فراهم سازد.

گفتنی است هیئت وزیران در طول دو سال گذشته صدها منطقه را در کشورمان به عنوان مناطق گردشگری و مناطق ویژه گردشگری تعیین و به سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ابلاغ کرده است.