آرشیو شنبه ۳‌شهریور ۱۳۸۶، شماره ۱۸۸۸۳
حوادث
۱۵

افتتاح شبکه ملی اطلاع رسانی جوانان ایران اسلامی

شبکه ملی اطلاع رسانی جوانان ایران اسلامی (برنا)» امروز به دست رئیس جمهور افتتاح و به صورت رسمی وارد فضای رسانه ای کشور می شود.

به گزارش سرویس سیاسی برنا، محمود احمدی نژاد امروز همزمان با روز جوان و دولت از سایت این شبکه آدرس wwwBornanewsirرونمایی خواهد کرد.

«شبکه ملی اطلاع رسانی جوانان ایران اسلامی» با نام اختصاری «شبکه خبری برنا» با هدف شناسایی مشکلات، نیازها و مطالبات جامعه جوان کشور و انتقال آنها به تصمیم گیران و تصمیم سازان نظام، گام در فضای اطلاع رسانی کشور گذاشته است.

این شبکه علاوه بر ارائه فعالیتهای سازمانهای مردم نهاد غیر دولتی برای مخاطبان خود به ویژه جوانان، قصد دارد دیدگاهها، پیشنهادها و انتقادهای این بخش عظیم کشور را بر روی خروجی سایت خود به نمایش بگذارد.

بر این اساس جوانان سراسر کشور می توانند از طریق سامانه های فراهم شده

از جمله شماره پیام کوتاه 31100003 پست الکترونیکیJavanbornanewsir و نیز مراجعه به سایت شبکه، هرگونه ایده، خبر، رویداد، نظر و انتقاد خود را ارسال و در صفحه خروجی سایت برنا تولیدات خود را مشاهده کنند.

«شبکه ملی اطلاع رسانی جوانان ایران اسلامی» قصد دارد با تشکیل زیر گروه هایی همچون اشتغال، ازدواج، مسکن، دانشگاهها، سربازی، نخبگان و... در کنار سرویسهای عمومی خود به اطلاع رسانی در تمام حوزه ها به ویژه حوزه جوانان بپردازد.

این شبکه پس از اولین تجربه رسانه ای سازمان ملی جوانان در دولت گذشته با عنوان خبرگزاری سینا، قصد دارد در زمینه تربیت رسانه ای جوان در کشور، اطلاع رسانی و پوشش خبری اقدامات و تصمیمات نظام در همه زمینه ها، انعکاس مصوبات و تصمیمات دولت در حوزه جوانان و پیگیری کیفیت اجرای آنها و نیز شناسایی و معرفی ظرفیتهای خودجوش غیردولتی و نخبگان جوان، گامهای مؤثری در فضای اطلاع رسانی بردارد.

در پایان گفتنی است این شبکه همزمان به دهه مبارک فجر امسال، گام بعدی فعالیتهای خود را با راه اندازی «شهر مجازی برنا» برخواهد داشت.