آرشیو شنبه ۳‌شهریور ۱۳۸۶، شماره ۱۴۷۵
صفحه آخر
۲۰

پیدا و پنهان

محصولی در راه فدراسیون فوتبال: شنیدیم صادق محصولی مشاور عالی رئیس جمهور یکی از گزینه های تصدی ریاست فدراسیون فوتبال است. ناکامی های اخیر فوتبال و تبعات این ناکامی برای دولت باعث شده از محصولی خواسته شود به عنوان یکی از نزدیکان احمدی نژاد برای ثبت نام در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال اقدام کند.

رقابت در هیات رئیسه مجلس برای نفوذ در کابینه: نماینده ایلام گفت: بعید نیست که رئیس جمهور بخواهد به مجلس امتیاز دهد و حداقل یکی از وزرای این دو وزارتخانه را از مجلس انتخاب کند. به گزارش عصر ایران داریوش قنبری در خصوص تعامل و همفکری مجلس و دولت در برکناری این دو وزیر گفت: تعامل دولت بیشتر با هیات رئیسه است و با بدنه مجلس تعاملی ندارد. بنابراین در خصوص تغییر و تحولات اخیر در کابینه با هیات رئیسه مشورت شده است و به نظر می رسد برخی از این تغییر و تحولات بر اثر نفوذ هیات رئیسه مجلس صورت گرفته است. عضو کمیسیون امنیت ملی افزود: به نظر می آید درون هیات رئیسه برای انتخاب وزیر رقابتی وجود داشته باشد که طی آن برخی اعضا درصدد هستند افراد مورد حمایت خود را درون کابینه بفرستند.

تهدید نمایندگان شاخص مجلس: شنیدیم برخی افراد با مراجعه به تعدادی از نمایندگان مجلس از آنان خواسته اند در انتخابات مجلس هشتم کاندیدا نشوند. رسول منتجب نیا قائم مقام حزب اعتماد ملی با اعلام این خبر به «آفتاب» گفت: «ما خبرهای جدی در این باره داریم که عده یی به برخی از نمایندگان شاخص مجلس مراجعه کرده اند و گفته اند که بهتر است در انتخابات بعدی به عنوان کاندیدا شرکت نکنید وگرنه ردصلاحیت می شوید،» وی افزود: «حیرت آورتر این است که این افراد که برای نمایندگان خط و نشان کشیده اند نه از شورای محترم نگهبان بوده اند و نه از هیات های نظارت.

بن های کمیته امداد برای انتخابات: نماینده ایلام اعلام کرد: در غرب کشور به نفع بعضی از کاندیداهای خاص بن کالاتوزیع می شود. داریوش قنبری در گفت وگو با عصر ایران تصریح کرد: این بن ها عموما به دست کسانی می رسد که هیچ نیازی ندارند و به لحاظ مالی از وضعیت خوبی برخوردارند. وی تصریح کرد: افراد ذی نفوذ برای جذب رای در هر منطقه شناسایی شده و به تناسب اقوام و خویشان بن به آنها داده می شود.