آرشیو دوشنبه ۵‌شهریور ۱۳۸۶، شماره ۶۲۳۰
سیاست
۲

رئیس جمهور در مراسم تجدید میثاق هیئت دولت با امام (ره)وشهدای 8 شهریور: الگوی دولت مدیریت انقلابی ومردمی شهیدان رجایی و باهنر است

رئیس جمهور تاکید کرد؛ الگوی مدیریت انقلابی و مردمی الگوی شهید رجایی و باهنر است.

به گزارش فارس، محمود احمدی نژاد رئیس جمهور کشورمان که دیروز از ساعات اولیه بامداد با اعضای هیئت دولت با حضور در مرقد امام (ره) و شهدای دولت با آرمان های امام و شهدای انقلاب اسلامی تجدید پیمان کرد در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه شعار اصلی دولت تاکید بر تحقق شعارهای شهید رجایی بوده است و حالافکر می کنید چقدر توانسته اید این شعارها را تحقق بخشید اظهار داشت: تعهد همه ما ادامه راه شهداست، راهی که ملت ایران و بشریت را به قله های نور، عشق وصلابت می رساند.

وی ادامه داد؛ راه شهدا باعث عزت استقلال، کرامت و حیثیت ملت ایران را حفظ کرده و پرچم ملت ایران را در قله ها به اهتزاز درآورده است.

وی با تاکید بر اینکه راه شهدا یعنی راه خدمتگزاری و راه فداکاری است گفت: راه شهدا راه از خود گذشتن و صیانت از حقوق و کرامت ملت ایران و انسان ها می باشد و راه روشنی است که همه انبیاء آن را پیموده اند و امروز نیز در ایران عزیز کسانی که دلبستگی به این راه داشته باشند، فراوان هستند.

رئیس جمهور با بیان اینکه الگوی مدیریت انقلابی و مردمی شهید رجایی و باهنر می باشد تصریح کرد: دشمن ذره ذره وجود این انسان ها را سوزاند، اما آنها از تعهدی که با ملت و با آرمان ها بسته بودند سرسوزنی عقب نشینی نکردند.

احمدی نژاد تاکید کرد: تلاش برای ساختن ایران تلاش برای صیانت از عزت ایران و برپایی عدالت و خدمت ویژه به محرومان و مستضعفان و شکوفایی همه استعدادهای سرزمین ایران و ایجاد همبستگی ملی و اصلاح ساختارها و خدمتگزاری بیشتر به مردم و سازش ناپذیری در مقابل زورگویان راه روشن ما می باشد.

وی اضافه کرد: این دولت باید به این راه متعهد باشد و در آن مسیر حرکت کند، چرا که باور ما این است که اعضای دولت تمام تلاش خود را در این زمینه انجام می دهند و امیدواریم که در ادامه راه نیز مستحکم و مصمم تر ادامه حرکت بدهیم.

رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت با حضور در مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، شهید رجایی، باهنر، چمران، بهشتی، بروجردی و 72 تن از یاران امام با آرمان های امام و شهدای انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.