آرشیو سه‌شنبه ۶‌شهریور ۱۳۸۶، شماره ۱۸۸۸۶
اخبار کشور
۱۴

آیت الله هاشمی شاهرودی: میزان تلاش و جدیت دولت خدمتگزار بی نظیر است

رئیس قوه قضائیه صبح دیروز در جلسه مسئولان این قوه گفت: حجم تلاش مسئولان دولت چشمگیر و بی نظیر است و هیچ جای دنیا مشابه آن را نمی توان پیدا کرد.

آیت الله هاشمی شاهرودی با بیان این مطلب افزود: دولت خدمتگزار تاکنون با تلاش و جدیت منشاء خدمات ارزنده ای بوده است.

وی تعهد، خدمتگزاری و تلاش صادقانه را از ویژگی های دولت برشمرد و افزود: این سرمایه بزرگ و عظیم الشان که توام با اخلاص، ایثار و تعهد است محصول ارزش های انقلاب اسلامی و نتیجه و ثمره مجاهدت های مخلصانه امام راحل و ایده ها، رفتار و منش زاهدانه آن امام بزرگوار و مقام معظم رهبری است.

رئیس قوه قضائیه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر تاکید کرد: وضع دولتمردان کشور ما در مقایسه با سایر کشورها بی نظیر است و مردم ایران نیز جز این از خدمتگزاران خود انتظار ندارند.

آیت الله هاشمی شاهرودی افزود: امیدواریم دولت و تمامی خدمتگزاران بیش از پیش در رسیدن به اهداف عدالت خواهانه و اهداف ارزشی و خدمت به مردم شریف ایران تلاش کنند و در تلاش خود موفق باشند.

رئیس قوه قضاییه به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای هیئت دولت اشاره کرد و گفت: تمامی مسئولان نظام باید فرمایشات ارزشمند مقام معظم رهبری را نصب العین خود قرار دهند و برای تحقق بخشیدن به آن تلاش کنند.

این گزارش حاکی است رئیس قوه قضائیه همچنین عصر دیروز در مراسم اختتامیه جشنواره «جای پا» با تجلیل از نقش شهید آیت الله دکتر بهشتی به قدرت علمی و تحلیلی و بینش تشکیلاتی آن شهید بزرگوار اشاره کرد و گفت: نقش شهید بهشتی در تدوین قانون اساسی که مبنا و منشور انقلاب اسلامی است، نقش بسیار ارزنده و مهمی بود و او را می توان معمار قوه قضاییه و معمار کل قانون اساسی دانست که با ذهنی قوی و با تاسیس اصول نظام مدیریتی کلان اسلامی هم در عرصه پیچیده روابط امروز جهان عرض اندام کند و هم با اصول افکار، تعالیم و معارف بلند اسلامی تطبیق دهد.