آرشیو سه‌شنبه ۶‌شهریور ۱۳۸۶، شماره ۱۸۸۸۶
اخبار ورزشی
۱۳

احمدی نژاد در پی قهرمانی تیم ملی نوجوانان والیبال: دنیا باید جوانان ایران را باور کند

رئیس جمهور با بیان اینکه اکنون احساس افتخار، غرور، عزت و بالندگی دارم، تاکید کرد: به لطف قهرمانی نوجوانان ایران در جهان ملت ایران خوشحال و شادمان شده اند و این باعث غرور می باشد.

محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری کشورمان پس از قهرمانی تیم ملی نوجوانان والیبال در مسابقات قهرمانی جهان در مکزیک، طی گفت وگوی تلفنی مستقیم با شبکه سه سیما، اظهار داشت: احساس من مانند همه ملت ایران در سراسر عالم است.

وی با بیان اینکه اکنون احساس افتخار، غرور، عزت و بالندگی دارم، تصریح کرد: به لطف قهرمانی نوجوانان ایران در جهان ملت ایران خوشحال و شادمان شده اند و این باعث غرور می باشد.

رئیس جمهور با بیان اینکه همه ایرانیان در سراسر عالم از قهرمانی جوانان و نوجوانان پاک، خوب و شجاع ایران خوشحال هستند، بیان داشت: این پیروزی هدیه ای به ملت ایران در آستانه میلاد حضرت ولی عصر(عج) بود.

احمدی نژاد با تاکید بر اینکه تلاش بی وقفه و امید به همه خوبیها یعنی امام عصر(عج) راه روشن جوانان سرزمین عزیز ما است، گفت: ما با وجود این سرمایه های بی نظیر می توانیم قله های عزت و افتخار را فتح نماییم و همه دنیا باید با وجود این جوانان ملت ایران را باور کنند.

رئیس جمهور پیروزی نوجوانان ایران در مسابقات قهرمانی جهان را سبز شدن یک جوانه در بوستان ایران زمین دانست و افزود: که با وجود این جوانان آینده روشن و پرافتخاری پیش روی ملت ایران قرار دارد.

حداد عادل: موفقیت جوانان نشانه استعداد ملت بزرگ ایران است

رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در پیامی تبریک به نوجوانان قهرمان یادآور شد، که این برای نخستین بار است که ایران در یک ورزش گروهی به مقام اول جهانی می رسد و این موفقیت نشانه همت همبستگی و استعداد جوانان ملت بزرگ ایران و نویدبخش فردایی روشن تر است.

وی همچنین این پیروزی را از جانب همه نمایندگان مجلس شورای اسلامی به نوجوانان ملی پوش والیبال و ملت ایران تبریک گفته است.

یاد آوری می شود هاشمی رفسنجانی ریسس مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز پیروزی تیم والیبال نوجوانان را تبریک گفت.