آرشیو سه‌شنبه ۶‌شهریور ۱۳۸۶، شماره ۱۸۸۸۶
حوادث
۱۵

محدودیت های ترافیکی جاده هراز در تعطیلات آخر هفته

محدودیت های ترافیکی راه های استان مازندران در تعطیلات آخر هفته جاری اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس مازندران، تردد موتورسیکلت از 6 تا 10 شهریور از محورهای کندوان، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

براساس این گزارش، در محور چالوس و کرج تردد کامیون ها ممنوع است و همچنین از ساعت 12 جمعه 9 شهریور تا ساعت 20 شنبه 10 شهریور تردد تمامی وسایل نقلیه از محور کندوان و کرج به سمت چالوس ممنوع است.

این گزارش می افزاید: از ساعت 14 جمعه این هفته تا ساعت 20 روز شنبه 10 شهریور نیز تردد تمامی وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه است.

این گزارش تصریح می کند: در محور هراز نیز از ساعت 14 سه شنبه 6 تا 24 روز جمعه 9 شهریور تردد همه تریلرها و کامیون ها به استثنای تریلر و کامیون های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از محور هراز ممنوع است.

این گزارش ادامه می دهد: از ساعت 14 تا 24 جمعه 9 شهریور تردد همه وسایل نقلیه از رودهن به سمت آمل ممنوع و از ساعت 30-16 تا 24 جمعه 9 شهریور تردد تمامی وسایل نقلیه از آب اسک تا دوراهی رودهن یکطرفه است.

براساس این گزارش تردد تمامی تریلرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 7 تا 24 روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه 7و8و9 شهریور از تهران به طرف قائمشهر و بالعکس ممنوع است.