آرشیو شنبه ۱۰‌شهریور ۱۳۸۶، شماره ۱۸۸۸۷
اخبار کشور
۳

هاشمی شاهرودی: هماهنگی بی نظیری میان قوای سه گانه کشور وجود دارد

رئیس قوه قضائیه گفت: هماهنگی بی نظیری میان قوای سه گانه کشور وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله محمود هاشمی شاهرودی رئیس قوه قضائیه در سفر سه روزه به استان گیلان در دیدار با مردم، علما، نخبگان و مدیران و مسئولان استان گفت: قوای سه گانه کشور در همه سطوح هماهنگی بی نظیری داشته و دارند و وجود این هماهنگی اثرات مطلوبی را به دنبال داشته است.

آیت الله هاشمی شاهرودی خاطرنشان کرد: وجود هماهنگی میان دستگاه ها و مسئولان باعث خواهد شد تا سریع تر به اهداف چشم انداز برسیم.

رئیس قوه قضائیه در ادامه در جشن میلاد امام زمان «عج» که در مصلای رشت برگزار شده بود، گفت: آرمان ها و گفتمان هایی که از طریق مسئولان عالی نظام در دنیا مطرح می شود به جهان اسلام و تمام جهان عدالت و ایستادگی در برابر دشمنان را می آموزد.

آیت الله هاشمی شاهرودی با تاکید بر این که منطق و مبنای انتظار را باید بفهمیم و برای آن مقدمه چینی کنیم افزود: ارتباط با امام زمان «عج» و اعتقاد به ایشان می تواند جهان را به سمت عدالت، هدایت و ظهورش آماده کند.

وی تصریح کرد: در شرایط حساسی به سر می بریم. دشمنان و دنیای استکبار دائما برای تخریب نظام اسلامی برنامه ریزی می کنند، اما نظام جمهوری اسلامی ایران تمام معادله آنان را برهم زده و با یک موضع گیری و روشنگری رهبر معظم انقلاب تمامی نقشه های آنان برهم می ریزد و این از عظمت انقلاب است.

براساس این گزارش رئیس قوه قضائیه در جمع روحانیون استان با تاکید بر اینکه علما و روحانیان در حفظ اسلام ناب نقش مهمی دارند، گفت: در حال حاضر همه توجه دنیای شرق و غرب به جمهوری اسلامی ایران است و حتی کسانی که مکتب تشیع را قبول ندارند به عظمت جمهوری اسلامی اذعان دارند.

آیت الله هاشمی شاهرودی تصریح کرد: با توجه به نقش مهم علما در پیروزی انقلاب، ما باید خود را متوجه جهان اسلام بدانیم و همان گونه که رهبری فرموده، باید جلودار اتحاد ملی و انسجام اسلامی باشیم.