آرشیو شنبه ۱۰‌شهریور ۱۳۸۶، شماره ۱۴۷۹
صفحه آخر
۲۰

پیدا و پنهان

تعلیق فعالیت سپاه مهدی: در خبرها آمده است مقتدا صدر توقف تمامی فعالیت های ارتش مهدی را به مدت شش ماه در تلاش برای سازماندهی مجدد این گروه شبه نظامی اعلام کرد. به گزارش خبرگزاری فرانسه این روحانی شیعه در عراق در بیانیه یی از دفترش در نجف اعلام کرد: من به سپاه مهدی دستور دادم تا تمامی فعالیت هایش را به مدت شش ماه تا زمان بازسازی این گروه در راستای حفظ اصول حاکم بر آن متوقف کند.

بازداشت مجری مشهور: گفته می شود یکی از مجریان مشهور تلویزیون که اخیرا انتقاداتی را درباره طرح امنیت اجتماعی به یکی از فرماندهان نیروی انتظامی مطرح کرده بود، بازداشت شد. به گزارش رجانیوز این مجری مشهور چند روز پیش به دعوت مدیران منطقه آزاد کیش سفری به این جزیره داشته است تا برنامه یی به نام «شب های جزیره» را اجرا کند، اما چند شب پیش، دستگیر و سپس آزاد شد.

احمدی نژاد: بعضی مردها یک زن هم زیادشان است: در خبرها آمده است در مصاحبه احمدی نژاد با دو تن از خبرنگاران واحد مرکزی خبر، رئیس جمهور در پاسخ به این پرسش که گفته می شود دولت ازدواج مجدد برای آقایان را آزاد کرده و خانم ها از بابت این مساله ناراحت شده اند، گفت: ازدواج مجدد یعنی چه؟ یعنی اینکه فرد خانمش را طلاق دهد بعد دوباره ازدواج کند که خبرنگار خطاب به وی گفت: یعنی اینکه خانم اولش را داشته باشد و دوباره ازدواج کند که رئیس جمهور گفت: به نظر من بعضی از این مردها یک زن هم زیادشان است. حیف از زنان که به بعضی از مردان بداخلاق داده شوند. زنان موهبت الهی هستند. وی افزود: جالب است همان روز که این مساله مطرح شد خواهر خانمم خانه ما بود و گفت آقای فلانی چنین چیزی شایعه شده است که من در آنجا توضیح دادم. گفتم که دولت مسوول لوایح قضایی نیست و این را قوه قضائیه داده است و این مساله را توضیح دادم.