آرشیو شنبه ۱۰‌شهریور ۱۳۸۶، شماره ۲۱۵۶
ورزشی
۱۰

اخبار

وزنه بردار پیشکسوت ایران رکورد جهانی به نام خود ثبت کرد

" امیر سالاری" ملی پوش پیشکسوت وزنه برداری ایران در رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان که در شهر کازینس بارسیکای مجارستان در حال برگزاری است یک کیلوگرم رکورد جهان را شکست. به گزارش ایرنا،سالاری در حرکت یک ضرب وزنه 131 کیلوگرمی را مهار کرد و با بالای سر بردن وزنه 161 کیلوگرمی در دوضرب و مجموع 292 کیلوگرم به مدال طلادست یافت.

والیبال جام ملت های آسیا پیروزی ایران بر ویتنام

تیم ملی والیبال ایران در نخستین گام در رقابت های جام ملت های آسیا برابر ویتنام به پیروزی دست یافت. تیم ملی والیبال ایران که برای حضور در رقابت های جام ملت های آسیا در اندونزی بسر می برد، موفق شد در نخستین دیدار خود با نتیجه سه بر یک تیم ملی ویتنام را از پیش رو بردارد. ملی پوشان ایران در ست های اول، دوم و چهارم با نتایج 25 بر 17، 25 بر 16 و 14 - 25 برابر ویتنام به پیروزی رسیدند و تنها در ست سوم با نتیجه 23 - 25 بازی را به حریف واگذار کردند. به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود امروز به مصاف پاکستان می رود.

هاشمیان مقابل بوخوم هم نیمکت نشین است

مهاجم ایرانی تیم فوتبال هانوفر در هفته چهارم بوندس لیگا نیز بختی برای حضور در ترکیب اصلی ندارد. دیتر هکینگ سرمربی هانوفر برای بازی خانگی عصر امروز مقابل بوخوم روی حضور هاشمیان حساب نمی کند و نام وی در جمع یاران ذخیره دیده می شود. به گزارش فارس، سرمربی هانوفر براین اعتقاد است که هوستی و هانکه دو مهاجم نخست او به حساب می آیند. تنها بخت هاشمیان آن است که در ادامه بازی، برای دقایقی به میدان آید تا قادر به گلزنی به تیمی شود که زمانی برایش بازی کرده است.

دارابینیان: سپاهان مستحق پیروزی بود

سرمربی ارمنستانی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: تیم سپاهان اصفهان مستحق پیروزی در دیدار با تیم پیکان بود. وی در ادامه اظهارداشت: تیم سپاهان پس از آنکه گل اول خود را به ثمر رساند، عقب کشید و فضا را به روی بازیکنان تیم فوتبال پیکان بست و همین عامل سبب شد که تنها بتوانیم یکی از دو گل خورده را آن هم در وقت اضافی جبران کنیم. به گزارش واحد مرکزی خبر، دارابینیان اظهارداشت: بازیکنان سپاهان در این دیدار نشان دادند که بر روی این تاکتیک کار کرده اند.