آرشیو یکشنبه ۱۱‌شهریور ۱۳۸۶، شماره ۳۷۲۶
سیاست
۲

عسگراولادی: دولت سیستم خودکنترلی دارد

گروه سیاسی: دبیرکل جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری با بیان این که در دولت نهم شاهد تحولات، نوآوری ها و نیز اصلاح برخی امور هستیم، گفت: دولت نهم را مطیع ترین دولت نسبت به قانون و ولایت فقیه می دانم و همین راز توفیق خدمتگزاری بیشتر آن است.

حبیب الله عسگراولادی در گفت وگو با ایسنا افزود: دولت درصدد تغییرات اساسی و ساختاری برای عملیاتی کردن گفتمان خدمت و پیشرفت است و در 2 سال گذشته از گردنه های صعب العبور به سلامت گذشته است.

وی خاطرنشان کرد: تعامل دولت با احزاب، نخبگان و گروه های سیاسی در چارچوب های تعریف شده در قانون اساسی و قوانین عادی مثبت و سازنده است. البته دولت در پی سازوکاری برای مشارکت بیشتر نخبگان در گفتمان پیشرفت و خدمت است و تلاش های آنان تا حدودی جواب داده است.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری ادامه داد: دولت با هوشمندی نقد درون گفتمانی را برای برطرف کردن اشکالات مدیریت می کند و می توان درک کرد که سعی می کند برای 2 سال آینده اشتباهات و خطاها را کاهش دهد. دولت در درون خود یک سیستم خودکنترلی و نظارت دارد که تاکنون منجر به ترمیم کابینه در 2 نوبت شده است. این نشان می دهد دولت به انتقادها اعتنا کرده و نهایتا حرکت خود را در مسیر اصلاح کرده است.