آرشیو یکشنبه ۱۱‌شهریور ۱۳۸۶، شماره ۳۷۲۶
صفحه آخر
۲۴

ازسوی فرمانده معظم کل قوا وباتقدیرازسرلشکررحیم صفوی فرمانده جدید سپاه پاسداران منصوب شد

• سرلشکرمحمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد

• رهبرمعظم انقلاب وفرمانده کل قواسرلشکررحیم صفوی رابه پاس 28 سال خدمت صادقانه وحضورفداکارانه درجبهه ها و10سال فرماندهی موفق سپاه پاسداران به عنوان دستیارومشاورعالی فرماندهی کل قوامنصوب کردند

گروه سیاسی: حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا طی احکامی جداگانه، سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی رحیم صفوی را به عنوان دستیار و مشاور عالی فرماندهی کل قوا در امور مرتبط با نیروهای مسلح و سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری را به سمت فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب فرمودند.

متن احکام فرمانده معظم کل قوا به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی

به پاس بیست و هشت سال خدمت صادقانه در عرصه های گوناگون نظامی و حضور مستمر فداکارانه در جبهه های دفاع مقدس و 10 سال فرماندهی موفق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جنابعالی را به عنوان دستیار و مشاور عالی فرماندهی کل قوا در امور مرتبط با نیروهای مسلح منصوب می کنم. انتظار می رود که با تلاش و کوشش تمام وقت در این مسئولیت نیز منشا خدمات برجسته باشید.

توفیقات شما را از خداوند متعال مسالت می کنم.

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار سرتیپ پاسدار محمدعلی جعفری

با توجه به تجارب با ارزش و سابقه درخشان شما در دوران های گوناگون و در رده ها و مسئولیت های متنوع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جنابعالی را با اعطای درجه سرلشکری به فرماندهی این سازمان انقلابی و خدمتگزار منصوب می کنم. انتظار دارم پیشرفت روزافزون و تحول آمیز سپاه در همه ابعاد آن را در برنامه مدیریت و فرماندهی خویش برجسته سازید. لازم می دانم تقدیر و سپاس خود را از خدمات ارزنده سردار سرلشکر صفوی ابراز نمایم.

توفیقات همه شما را از خداوند متعال مسالت می نمایم.

سید علی خامنه ای