آرشیو یکشنبه ۱۱‌شهریور ۱۳۸۶، شماره ۱۸۸۸۸
اخبار ورزشی
۱۳

پاکستان مغلوب والیبال ایران شد گاییچ: برابر کره و ژاپن شانس زیادی نداریم

تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران از سد پاکستان گذشت.

دیروز در دومین روز از مسابقه های والیبال قهرمانی مردان آسیا در اندونزی تیم ملی ایران با نتیجه 3بر یک از سد تیم پاکستان گذشت.

تیم ایران در سه گیم اول، سوم و چهارم با نتایج 25-18، 25-22 و 25-21پاکستان را شکست داد و تنها در گیم دوم با نتیجه 20بر25 مغلوب شد.

تیم ایران در این دیدار با ترکیب سعید معروف، جواد محمدنژادی، علیرضا نادی، پیمان اکبری، ساسان ثانی و مجتبی عطار به میدان رفت.

تیم ملی ایران فردا (دوشنبه) ساعت 45:14 دقیقه به مصاف کره جنوبی می رود.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی بر پاکستان در جام ملت های آسیا 2007 گفت: وضعیت تیم ما طبیعی است. تیمی جوان و بی تجربه داریم.

«زوران گاییچ» که پس از پایان بازی صحبت می کرد، گفت: تیم ما جوان است و تجربه ندارد، بسیاری از بازیکنان ما برای نخستین بار در مسابقه های بزرگسالان شرکت می کنند و هنوز نتوانسته اند خود را نشان بدهند. به ویژه این که ما برابر تیم خوبی همچون پاکستان بازی می کردیم. ما در خط حمله مشکلات زیادی داشتیم که باید روی این موضوع کار کنیم.

گاییچ درباره بازی های آینده ایران برابر کره و ژاپن هم گفت: ما باید فردا با کره جنوبی و روز بعدش با ژاپن بازی کنیم. با این که به تیم خودم امید زیادی دارم اما، هدف من و فدراسیون والیبال ایران بازی های آسیایی 2010است و مسابقه های دو سال 2007 و 2008 را تنها به عنوان نقطه شروع نگاه می کنم.

گاییچ درباره کره جنوبی هم گفت: ما به خاطر تجربه و جوانی مان برابر تیم هایی همچون کره جنوبی، ژاپن و چین شانس زیادی نداریم، به خاطر این که آنها تجربه بازی در لیگ جهانی را دارند اما، بسیاری از بازیکنان ما برای نخستین بار در مسابقه های بزرگسالان شرکت می کنند.