آرشیو سه‌شنبه ۱۳‌شهریور ۱۳۸۶، شماره ۳۷۲۸
سیاست
۵

معاون سیاسی وزیر کشور: برای توسعه مشارکت سیاسی عزم جدی داریم

معاون سیاسی وزیر کشور کمک کارشناسان و صاحب نظران حوزه تبلیغات و رسانه را در ایجاد نشاط سیاسی در جامعه مهم و تاثیرگذار دانست.

علیرضا افشار در گفت وگو با ایسنا با تاکید بر این که بهترین گفتمان برای ارتباط احزاب سیاسی با مردم گفتمان خدمت است، اظهار کرد: مردم بارها گفتمان های گذشته را پس زده اند؛ چراکه برای آن ها مشخص شده که آن راه نتیجه بخش نیست. معاون سیاسی وزیر کشور با تاکید بر لزوم وجود نشاط سیاسی در جامعه و گسترش مشارکت سیاسی مردم در بخش های مختلف تصریح کرد: متاسفانه در بررسی سوابق حوزه معاونت سیاسی وزارت کشور سابقه ای از کمی شدن شاخص های سیاسی وجود ندارد و این در حالی است که کارهای زیربنایی در مباحث امنیتی، عمران و اقتصاد و حتی فرهنگ انجام گرفته است. وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس هشتم از عزم معاونت سیاسی وزارت کشور در راستای زمینه سازی جهت توسعه مشارکت سیاسی مردم و حاکم کردن روحیه نشاط سیاسی در بین قشرهای مختلف جامعه خبر داد.

* مدیریت تکنوکرات ها به تقویت فرهنگ دینی منجر نشد

معاون سیاسی وزیر کشور همچنین در مراسم معارفه معاون سیاسی استانداری اصفهان گفت: مدیریت تکنوکرات ها در برخی از دولت های پیشین به تقویت فرهنگ دینی درجامعه منجر نشد و امروزه احزاب اصولگرا نیز گرفتار گفتمان قدرت هستند.به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی استانداری استان اصفهان، «علیرضا افشار» در مراسم معارفه معاون سیاسی استانداری اصفهان حوزه فرهنگ را گرفتار مظلومیت و محرومیت دانست و افزود: فرهنگ پایه و مبنای توفیق در دیگر بخش های اجتماعی است.