آرشیو سه‌شنبه ۲۰‌شهریور ۱۳۸۶، شماره ۶۲۴۱
ورزش
۲۳

گوناگون

مایلی کهن: در انتخابات فوتبال کاندید می شوم

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال گفت: به عنوان فرزند ورزش در انتخابات ریاست فدراسیون ثبت نام می کنم. وی در گفتگویی کوتاه با فارس اظهار داشت: به عنوان فرزند ورزش در این انتخابات شرکت خواهم کرد. البته اکنون بیمارم و باید جراحی کنم؛ با این حال تلاش خواهم کرد که در این انتخابات حضور داشته باشم.

دانشگاه آزاد فاتح دوومیدانی بانوان

مرحله سوم و پایانی لیگ برتر دوومیدانی بانوان با قهرمانی تیم دانشگاه آزاد به کار خود پایان داد. مرحله سوم این رقابت ها با حضور 21 تیم در مجموعه آزادی و مجموعه آفتاب در دو روز برگزار شد که در پایان تیم دانشگاه آزاد قهرمان مرحله دوم، بر سکوی نخست ایستاد. تیم صنعت نفت دوم و خراسان رضوی سوم شد.

سفر استیل آذین به سرزمین ماتادورها

به دنبال پیشنهاد فدراسیون فوتبال در خصوص اعزام تیم استیل آذین به اردوی تدارکاتی اسپانیا از 27 شهریور تا 6 مهر، شورای برون مرزی سازمان با این پیشنهاد بدون پرداخت هزینه های ریالی توسط فدراسیون و ارزی از سوی سازمان تربیت بدنی موافقت کرد.

کتیرایی، آجرلو و صالحی کاندید شدند

سردار مصطفی آجرلو، بهزاد کتیرایی و منوچهر صالحی با حضور در فدراسیون فوتبال برگه های کاندیداتوری ریاست فدراسیون فوتبال را دریافت کردند. آجرلو، کتیرایی و صالحی تاکنون سه کاندیدایی هستند که برای احراز کرسی ریاست فدراسیون فوتبال با مراجعه به طبقه سوم فدراسیون فوتبال برگه های مخصوص ثبت نام را دریافت کرده اند.