آرشیو دوشنبه ۲۶‌شهریور ۱۳۸۶، شماره ۱۸۹۰۱
اخبار کشور
۱۴

7 شاخصه مثبت دولت از زبان عضو مرکزیت کارگزاران سازندگی

اسحاق جهانگیری عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در پاسخ به ادعای محمد هاشمی دیگر عضو این حزب که مدعی شده بود دولت نهم هیچ شاخص مثبتی ندارد گفت: دولت آقای احمدی نژاد هفت شاخص مثبت مورد اشاره رهبری را دارد.

اسحاق جهانگیری در گفت وگو با رجانیوز، تصریح کرد: همان طور که مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با اعضای دولت عنوان کردند دولت آقای احمدی نژاد هر 7 ویژگی مذکور یعنی عدالت، خدمت، تلاش، شجاعت، قاطعیت، تحول و اصلاح حقیقی را به همراه دارد.

وی مهمترین و بهترین معیار ارزیابی هر دولت را برنامه آن دولت خواند و در ادامه اظهار داشت: هرگز نمی توان بدون داشتن معیار به ارزیابی پرداخت و دولت را بدون ویژگی و شاخصه مثبت یا دارای شاخصه مثبت خواند.

جهانگیری به ارائه گزارش عملکرد دکتر احمدی نژاد در روز سه شنبه به مجلس اشاره کرد و افزود: رئیس جمهور با پیش دستی کردن و ارائه گزارش عملکرد سالیانه خود، بسیاری از ابهامات را پاسخ داده و به کارشناسان مجال ارزیابی می دهد. وی تاخیر در ارائه گزارش نظارتی را از نقاط ضعف این دولت دانست و گفت: این کم کاری دولت منجر می شود تا عده ای القا کنند که دولت تاکنون هیچ کاری انجام نداده است.

وزیر صنایع و معادن دولت هشتم اظهار داشت: دولت نهم برای بالابردن شاخصه های مثبت خود باید نقدها را بشنود و در صدا و سیما با منتقدان به مناظره بنشیند تا از جنبه های منفی آگاهی یافته و جنبه های مثبت را هم تقویت کند.