آرشیو دوشنبه ۲۶‌شهریور ۱۳۸۶، شماره ۱۸۹۰۱
شهرستان ها
۱۱

هدیه نمایشگاه بین المللی مشهد به دختران محجبه

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: در طول ایام برگزاری نمایشگاههای مختلف از سوی مدیریت فرهنگی این مجموعه به دختران محجبه هدایای فرهنگی اهدا می شود.

سیدمحمد سیدی افزود: مدیریت فرهنگی این مجموعه به دختران خردسال و نوجوانی که با حجاب کامل اسلامی در فضای نمایشگاه حضور می یابند در هر دوره نمایشگاهی 300بن خرید کتاب اهدا می کند.

وی ادامه داد: این اقدام با هدف اشاعه تعالیم اسلامی و گسترش فضایل اخلاقی در میان بازدیدکنندگان نمایشگاه و به تبع آن تمام جامعه انجام می پذیرد.

سیدی اظهار داشت: در این راستا به پدران و مادران این دختران محجبه که در تربیت اسلامی آنان اهتمام کرده اند نیز هدایایی اهدا می شود.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد با اشاره به حضور برخی بانوان بدحجاب در زمان برگزاری نمایشگاه گفت: برای جلوگیری از این اقدام نابهنجار، نیروهای امر به معروف بسیج مستقر در نمایشگاه با تذکر لسانی آنها را ارشاد می کنند.

سیدی برگزاری نماز جماعت در ایام برگزاری نمایشگاه را از دیگر برنامه های فرهنگی این مرکز نمایشگاهی عنوان و توضیح داد: در هر نوبت اقامه نماز جماعت به طور متوسط بیش از 500نفر از غرفه داران و بازدیدکنندگان در این آیین عبادی معنوی شرکت می کنند.