آرشیو یکشنبه ۱ مهر ۱۳۸۶، شماره ۱۸۹۰۶
اخبار اقتصادی
۴

از سوی وزارت کار شرایط پرداخت وام 100میلیون تومانی اعلام شد

مدیرکل توسعه امور کارآفرینان وزارت کار و امور اجتماعی توجیه فنی و اقتصادی طرح ها را ضمانت دریافت تسهیلات یک میلیارد ریالی اعلام کرد.

خسرو سلجوقی در گفتگو با خبرگزاری مهر درخصوص نحوه پرداخت تسهیلات یک میلیارد ریالی به کارآفرینان گفت: براساس مصوبه شورای عالی اشتغال، کارآفرینان مستقر در مراکز رشد و پارک های علم وفن آوری در کشور می توانند از این تسهیلات استفاده نمایند.

مدیرکل توسعه امور کارآفرینان وزارت کار و امور اجتماعی افزود: 1200 نفر از کارآفرینان مستقر در 45 مرکز رشد و 16 پارک علم و فناوری، می توانند در صورت داشتن ایده، فکر نو، ابتکار و خلاقیت جدید، از تسهیلات یک میلیارد ریالی بدون وثیقه بهره گیرند.

وی تصریح کرد: شرط استفاده از این تسهیلات این است که طرح ارائه شده از سوی کارآفرینان جهت دریافت تسهیلات، از نظر فنی دارای توجیه اقتصادی باشد.

سلجوقی بیان داشت: طرح های دارای توجیه اقتصادی خود به عنوان وثیقه دریافت تسهیلات محسوب می شود که میزان این تسهیلات براساس نوع طرح، از 5 تا 100 میلیون تومان با دریافت سفته از کارآفرین متقاضی متغیر است.

مدیرکل توسعه امور کارآفرینان وزارت کار و امور اجتماعی افزود: افرادی که به عضویت مراکز رشد و پارک های علم و فناوری درمی آیند قطعا دارای فناوری های پیشرفته هستند و طرح های با ریسک بالاارائه می دهند که واجب است دولت از آنان حمایت کند.