آرشیو یکشنبه ۱ مهر ۱۳۸۶، شماره ۱۸۹۰۶
حوادث
۱۵

اطلاعیه فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ رادان: از دانش آموزان در برابر آسیب های اجتماعی محافظت می کنیم

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ از اعمال کنترل غیرمحسوس برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی که متوجه دانش آموزان شده است در چارچوب استمرار طرح امنیت اجتماعی خبر داد.

سرتیپ احمدرضا رادان طی اطلاعیه ای با اعلام این مطلب گفت: بررسی کارشناسانه نیروی انتظامی نشان داده که برخی از جرایم و آسیب های اجتماعی معطوف به دانش آموزان به ویژه دبیرستانی ها است.

وی ادامه داد: عده ای بصورت سازمان یافته به فریب و اغوای دختران و پسران دانش آموز اقدام می کنند لذا مقابله جدی با منحرفانی که درصدد آسیب رساندن به دانش آموزان هستند در دستور کار پلیس قرار دارد.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به مانکن های خیابانی که توسط عده ای خاص از پشت میز مدرسه بیرون کشیده شدند افزود: عده ای برای هدف قراردادن اخلاق در جامعه با پوشاندن لباس بدن نما و مانتوهای کوتاه بر تن دختران، به دنبال انحراف آنها و جامعه بودند.

سرتیپ رادان بر اعمال کنترل های غیرمحسوس برای شناسایی افرادی که سعی در کج روی و آسیب رسانی به دانش آموزان را دارند تاکید کرد.

وی تصریح کرد: این کنترل ها از سوی نیروهای زبده، باهوش، با انگیزه و آموزش دیده اعمال می شود.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ، ایمن سازی فضای اطراف مدرسه را خواست مدیران مدرسه ها و اولیای دانش آموزان اعلام کرد و افزود: پلیس وظیفه خود می داند که جدی تر و گسترده تر از گذشته برای احقاق حقوق شهروندی اقدام کند.