آرشیو پنجشنبه ۵ مهر ۱۳۸۶، شماره ۱۸۹۱۰
شهرستان ها
۱۱

شوشتر میزبان جشنواره تئاتر استان خوزستان

جشنواره تئاتر استان خوزستان اواخر آبان ماه در شهرستان شوشتر برگزار می شود.

عادل کروشاوی مسئول روابط عمومی انجمن نمایش استان با اعلام این مطلب گفت: تاکنون آثار زیادی به ستاد جشنواره رسیده وگرچه تاریخ فراخوان به اتمام رسیده اما همچنان ارسال آثار ادامه دارد. وی در ادامه افزود: نتایج بازخوانی نهایتا تا دهم مهرماه اعلام می شود و بازبینی به بعد از ماه مبارک رمضان موکول شده است. همچنین تعداد نمایش های حاضر در جشنواره به کیفیت و قابلیت کارها بستگی دارد.

مسئول روابط عمومی انجمن نمایش استان در ادامه گفت: نمایش «حر» به نویسندگی و کارگردانی ایوب بختیاری از اهواز در نخستین جشنواره سراسری تئاتر آیینی خلیج فارس به عنوان نمایش برگزیده انتخاب شد.

وی ادامه داد: در جشنواره کشوری تئاتر دفاع مقدس سنندج که 14 شهریور برگزار شد، میترا دهقانی مقام دوم بازیگری زن را به خاطر بازی در نمایش سمفونی روز گدازه ها به کارگردانی امید بیگدلی از اهواز از آن خود کرد. جلیل خیطان مقام اول طراحی صحنه و مهدی دایر مقام اول موسیقی را به خاطر نمایش «غاگ» به کارگردانی حمید سالاروند از اهواز کسب کردند.

وی در پایان افزود: از مصطفی عطایی و مرجان بنی سعید نیز تقدیر ویژه بازیگری به خاطر بازی در نمایش «غاگ» و شط شور به عمل آمد.