آرشیو پنجشنبه ۵ مهر ۱۳۸۶، شماره ۱۸۹۱۰
حوادث
۱۵

یک هفته پس از انتصاب چهارمین شهردار کرمانشاه انصراف داد

چهارمین شهردار منتخب شورای شهر کرمانشاه روز گذشته انصراف کتبی خود را از سمت شهرداری به رئیس شورای شهر اعلام کرد.

«مهرداد سالاری» که طی دو دوره به عنوان شهردار کرمانشاه انتخاب شده بود و توسط اعضای فعلی شورای شهر کرمانشاه استیضاح و از کار برکنار شده بود، مجددا با 5 رای 9 نفره شورا به عنوان شهردار کرمانشاه انتخاب شد اما ظرف یک هفته انصراف خود را به طور کتبی به شورای شهر اعلام کرد.

سالاری درباره دلایل انصراف خود گفت: به دلیل اختلاف شدید بین اعضای شورای شهر و نیز عدم هماهنگی شورا با مجموعه اداری استان فضای کار برایم میسر نبود.

شایان ذکر است که روز یکشنبه حزب الله کرمانشاه در نامه ای خطاب به استاندار کرمانشاه خواستار عدم تایید صلاحیت مهرداد سالاری جهت پست شهرداری کرمانشاه شده بودند.

حزب الله کرمانشاه در بخشی از این بیانیه آورده اند: شهردار منتخب بیش از این دوبار استیضاح شده و اصرار برخی از اعضای شورای شهر کرمانشاه در تایید نامبرده و فعالیتهای پشت پرده آنان ما را بر آن داشت که بیانیه ای را صادر کنیم.

افزون طلبی و زیاده خواهی به هر قیمتی است و برخی از آنان فرصت طلبانه هر زمان خود را به جریانی نزدیک می کنند و یک روز به حزب کارگزاران و اصلاح طلبان و روزی دیگر خود را به جریان اصولگرایان و حزب الله منتسب می کنند.