آرشیو پنجشنبه ۵ مهر ۱۳۸۶، شماره ۱۵۰۲
صفحه آخر
۱۶

دریچه

نمایشگاه هنر صفوی در موزه لوور

نشست خبری نمایشگاه «آواز دنیا» با حضور ونسان گریمو رایزن فرهنگی سفارت فرانسه در ایران، فابرین دپلشن رایزن مطبوعاتی سفارت فرانسه در ایران و محمدرضا کارگر رئیس موزه ملی ایران صبح دیروز در محل سفارت فرانسه برگزار شد. در نمایشگاه «آواز دنیا» که از دوشنبه 13 مهرماه تا 17 دی ماه در تالار ناپلئون موزه لوور برگزار می شود، آثاری از هنر و فرهنگ عصر صفوی به نمایش در می آید.

پیکر حسین ابراهیمی تشییع شد

پیکر حسین ابراهیمی الوند مترجم، عضو موسس انجمن نویسندگان کودک و مسوول خانه ترجمه کودک و نوجوان صبح دیروز با حضور مسوولان فرهنگی کشور و بسیاری از نویسندگان و مترجمان از مقابل تالار وحدت به سمت بهشت زهرا تشییع شد.

تجلیل از رضا سیدحسینی

مراسم تجلیل از رضا سیدحسینی مترجم و پژوهشگر ادبی سه شنبه شب با حضور علی اکبر اشعری، مهدی فیروزان و بهاءالدین خرمشاهی در فرهنگسرای ابن سینا برگزار شد.

دیدار فرزندان «چه گوارا» با وزیر ارشاد

آلیدا و کامیلو گوارا فرزندان «ارنستو چه گوارا» در ادامه سفر خود به ایران دیروز با محمدحسین صفارهرندی دیدار و گفت وگو کردند.

نمایش فیلمی دیده نشده از چارلی چاپلین در ایتالیا

فیلم جدیدی از «چارلی چاپلین» اسطوره سینمای کمدی جهان که به تازگی پیدا شده است، ماه آینده در جشنواره فیلم ایتالیا نمایش داده خواهد شد. به گزارش ایسنا این فیلم که ساخته «آلیستر کوک» است و چارلی چاپلین در آن ایفای نقش داشته، ماه آینده در بیست وششمین جشنواره فیلم های صامت «پوردنون» ایتالیا به نمایش درخواهد آمد.