آرشیو پنجشنبه ۵ مهر ۱۳۸۶، شماره ۱۵۰۲
صفحه آخر
۱۶

جکی چان در تخت جمشید

ابراهیم رها

سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به مناسبت هفته جهانگردی از آمیتا باچان و یانگوم دعوت کرده به ایران بیایند. این خبر را که می خوانم خوشحال می شوم از آن جهت که تا به حال فکر می کردم اسفندیار رحیم مشایی تنها رسالت تاریخی اش آب بستن به قبر کوروش بوده اما گویا او در راه اعتلای توریسم هم گام برمی دارد به چه بلندی، اقدامات بعدی دوستان هم اینها خواهند بود. الف- دعوت از جکی چان به همراه آلبوم عکس های خانوادگی بروس لی، ب- تخت جمشید به صرف شاهرخ خان ج- چغازنبیل را در کنار خانواده کومارها بگذرانید د- مراسم عقدکنان مجدد نیکول کیدمن و تام کروز در میدان نقش جهان.

فدایی نماینده مجلس نطق کرده و اصلاح طلبان را متهم کرده که راه اندازی بی بندوباری به بهانه آزادی، طرح معاند و مخالف را منتقد کردن... را به انجام رسانیده اند. الف- خودمانیم خواسته به اصلاح طلبان حمله کند یا برایشان سخنرانی تبلیغاتی کرده، ای نفوذی،

ب- واقعا از گناه اینها بشود گذشت از طرح تبدیل معاند به منتقد نمی شود گذشت، بی تربیت های... استغفرالله، ج- البته فدایی تمام معضلات مملکت را از قتل های زنجیره یی تا ایجاد تشکل های غیردولتی (این یکی خیلی بی ادبیه) به گردن اصلاح طلب ها انداخته، فقط مانده بود زلزله بم که پیشنهاد می دهیم خود اصلاح طلبان مسوولیت آن را به عهده بگیرند، د- نمایندگان عزیز نشان می دهند این توانایی را دارند که در هر کلام شان، یک کرور از اون بالاکفتر بیایه، پیام امروز: جنگ سرد، بقیه اقساط، حتی با چک کارمندی.

jangesard@gmail.com