آرشیو سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۳۸۶، شماره ۳۷۵۲
صفحه آخر
۲۴

جکی چان در هالیوود برای پول بازی می کند

گروه فرهنگ و هنر- مجموعه فیلم های «ساعت شلوغی» از جکی چان در هالیوود یک چهره محبوب و کمدی ساخت اما این بازیگر هنگ کنگی که همواره تا پیش از این در فیلم های صرفا اکشن ظاهر شده بود از این دور تازه موفقیت حرفه ای استقبال نمی کند و مجموعه فیلم های «ساعت شلوغی» را دوست ندارد.

به گزارش آسوشیتدپرس، چان در مصاحبه ای گفت که وقتی در سال 1988 در اولین فیلم «ساعت شلوغی» بازی کرد صرفا درصدد امتحان بازار فیلم آمریکا بوده و امیدی به فروش آنها نداشته. او در وب سایتش می نویسد: «وقتی فیلمبرداری را تمام کردم خیلی ناامید بودم چون فیلمی نبود که دوست داشته باشم و خیلی از صحنه های اکشن آن را نمی پسندیدم. حس می کردم اکشن این فیلم خیلی آمریکایی شده بود و من طنز آمریکایی را نمی فهمیدم.»برپایه این گزارش این بازیگر اعتراف می کند که قسمت دوم را بخاطر پیشنهاد مبلغ کلانی به او به عنوان دستمزد پذیرفته و در قسمت سوم هم صرفا به خاطر راضی نگه داشتن طرفداران مجموعه فیلم های «ساعت شلوغی» بازی کرده است.

او با اشاره به این که بازی در قسمت سوم هیچ چیز خاصی برای او نداشته گفت: «مخاطبان آسیاسی در صحنه های کمدی این فیلم گم خواهند شد. من 4 ماه را صرف بازی در این فیلم کردم و هنوز هم طنز آن را درک نمی کنم.»«ساعت شلوغی»اولین فیلم جکی چان بود که در گیشه های آمریکا از مرز فروش صد میلیون دلار گذشت و با استقبال مواجه شد.