آرشیو سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۳۸۶، شماره ۱۵۰۶
صفحه آخر
۲۰

معنویت در تعطیلات

تلویزیون: در این چند روز تعطیلی تعداد زیادی فیلم نود دقیقه یی از تلویزیون پخش می شود که ما هیچ کدامشان را پیشنهاد نمی کنیم. اما مهمترین فیلمی که در این چند روز از تلویزیون پخش می شود «توبه نصوح» است که چهارشنبه ساعت 15 از شبکه دوم به نمایش گذاشته می شود. فرج الله سلحشور که حالابرای خودش کارگردانی شده در این فیلم بازی کرده که از نظر تلویزیون مهمترین و بیننده جذب کن ترین نکته این فیلم است. حالااگر خیلی کنجکاو هستید هم بدانید که کارگردان فیلم محسن مخملباف است. ولی خوب کارگردان که خیلی اهمیت ندارد به خصوص این که دست روزگار سبب می شود کارگردان که به هرحال انسان است عوض شود و فیلم های جشنواره یی بسازد و از چشم دوست و دشمن...

تئاتر: سیدجواد هاشمی را که می شناسید. استاد بازی در نقش معلم امور تربیتی و مدیر و رزمنده است. خوش مشربی و طنز را هم در سبک بازی اش به این نقش اضافه کرده و حسابی به دل بینندگان نشسته. در تماشاخصنه مهر حوزه هنری سیدجواد هاشمی هر روز ساعت 30/15 نمایش «زمزمه های آخر» را که خودش نوشته به روی صحنه می برد. علی سلیمانی، عباس غزالی، محمد روحی و عارف برهمن بازیگران این نمایش هستند. در تالار اندیشه حوزه هنری هم از پنجشنبه نمایش «نقشی به رنگ خاک» به نویسندگی ناصر کریمی نیک و کارگردانی فرشاد منظوفی نیا ساعت 30/19 روی صحنه می رود.

تجسمی: روز جمعه نمایشگاه عکس مهرداد نراقی به اسم «مجموعه ماشین» در گالری راه ابریشم که در خیابان لواسانی (فرمانیه)، بعد از فروشگاه شهروند، پلاک 12 واقع شده ساعت 4 بعد ازظهر افتتاح می شود که نمایشگاهی دیدنی است.

نمایشگاه قرآن: این چند روز تعطیل بهترین فرصت است برای بازدید از این نمایشگاه.