آرشیو دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۸۶، شماره ۵۷۷
صفحه آخر
۲۸
زنان

نخستین نمایشگاه آثار زنان معمار و شهرساز ایرانی برگزار می شود

نخستین نمایشگاه آثار زنان معمار در آبان ماه برگزار می شود. نسرین دهباشی شریف، معاون پژوهشی بنیاد علمی پژوهشی معماری و شهرسازی ایران، هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی توانمندی های زنان معمار و شهرساز، مستندسازی فعالیت های ایشان و آشنایی عموم با دستاوردها و عملکرد استادان، پژوهشگران، مدیران ارشد زن و نیز بانوان علاقه مند و فعال رشته های معماری، شهرسازی، طراحی شهری و مرمت آثار تاریخی بیان کرد.

او افزود: «در این نمایشگاه که برای نخستین بار در سطح کشور و همزمان با برپایی همایش زنان معمار ایرانی برگزار می شود، آثار زنان معمار و شهرساز در سه حوزه مطالعات، اجرای ابنیه، مرمت آثار تاریخی شهرسازی و طراحی شهری به نمایش عموم گذاشته می شود و به آثار برتر جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

مهلت ارایه آثار تا دهم آبان ماه 1386 اعلام شده و علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاع بیش تر به پایگاه اینترنتی همایش www.iwac.ir مراجعه کنند.

ضمنا با توجه به استقبال گسترده دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های معماری و شهرسازی دبیرخانه همایش زنان معمار ایرانی مهلت ارسال خلاصه مقالات را تا 20 مهرماه 1386 و مهلت ثبت نام بدون ارایه مقاله را تا 10 آبان ماه تمدید کرد.»