آرشیو چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۸۶، شماره ۶۲۶۹
ورزش
۲۳

معزی پور: کشتی آزاد در المپیک می درخشد

سرمربی تیم ملی کشتی جوانان کشورمان خبر سر مربیگری شدن در تیم ملی کشتی بزرگسالان راکذب دانست و گفت: با توجه به سابقه حیدری در کشتی قهرمانی و تجارب جهانی اش خود او بهترین گزینه برای سرمربیگری تیم ملی کشتی آزاد در المپیک است.

مهدی معزی پور در گفتگو با “ایسکانیوز”، افزود: به نظر من علیرضا حیدری در باکو دچار بدشانسی شد و نباید این قدر زود کنار برود، خود حیدری بهترین شخصی است که می تواند تیم کشتی آزاد را در المپیک موفق کند، متاسفانه برخی این روزها حرف از سرمربیگری من به جای حیدری می زنند که واقعا نمی دانم این مباحث از کجا مطرح می شود چرا که من به هیچ عنوان فکری برای تیم ملی بزرگسالان ندارم و می خواهم در همان کشتی جوانان به کارم ادامه دهم.

وی در رابطه با مسائل پیش آمده در مجلس و صحبت های عباس پور گفت: الان اگر بخواهیم در رابطه با این مسائل صحبت کنیم ممکن است سیاسی شود ولی اگر بخواهیم در این رابطه بحث کنیم مطمئنا جواب منطقی برای آنها خواهند داشت ولی من به شخصه معتقدم که نباید به حاشیه ها دامن زد.

معزی پور تصریح کرد: بدون شک در این میان کسانی سود می برند که نمی خواهند کشتی پیشرفت کند و هر روز می خواهند با ایجاد حاشیه های جدید موجبات نابودی این رشته ورزشی را فراهم کنند.

وی ادامه داد: با یک شکست نباید کل فعالیت های فدراسیون را زیر سوال برد چون مطمئن هستم کشتی آزاد با همین کادر موفقیت بزرگی را در المپیک پکن کسب خواهد کرد.