آرشیو دوشنبه ۳۰ مهر ۱۳۸۶، شماره ۱۵۲۰
ورزش
۱۶
گزارش

لاپورتا: کاری به رونالدینیو نداشته باشید

گروه ورزش: خوشگذرانی در کنار تاخیر در بازگشت به اسپانیا و پاسخ ندادن به تلفن عاقبتی جز دور ماندن ستاره های برزیلی رئال مادرید و بارسلونا از ترکیب تیم هایشان در رقابت های این هفته لالیگا نداشت. رونالدینیو، روبینیو و خولیو باپتیستا در این هفته به دلیل بی مسوولیتی نتوانستند تیم هایشان را همراهی کنند. رئال در وب سایتش دلیل عدم حضور روبینیو و باپتیستا در لیست برند شوستر برای بازی مقابل اسپانیول را دیر رسیدن این بازیکنان به اسپانیا به دلیل تاخیر هواپیما عنوان کرد. اما در حقیقت، مساله به شکل دیگری بوده است. پس از پیروزی 5 بر صفر برزیل مقابل اکوادور از سری رقابت های مقدماتی جام جهانی 2010 این سه ستاره برزیلی برای تفریح راهی یکی از مکان های تفریحی ریودوژانیرو شدند و تا صبح به پایکوبی پرداختند.

آنها به همین دلیل یک روز با تاخیر به اسپانیا رسیدند و این در حالی بود که مسوولان رئال و بارسا هم کاملا از وضعیت این بازیکنان بی خبر بودند. شوستر که از دست روبینیو و باپتیستا بسیار عصبانی بود این کار آنها را غیرقابل قبول خوانده بود. تصویری که روزنامه O Globo برزیل از سه بازیکن در ریودوژانیرو منتشر کرد جنجال های فراوانی در اسپانیا به راه انداخت.

اما خوان لاپورتا همچنان درصدد است از رونالدینیو که در این فصل به هیچ وجه خوب نبوده دفاع کند. لاپورتا می گوید: «نباید به زندگی خصوصی رونالدینیو کاری داشته باشیم. او بازیکن بسیار مهمی برای ما است و کاملا هم به این باشگاه متعهد است.» رونالدینیو به دلیل حواشی این فصلش تقریبا سوژه اصلی روزنامه های اسپانیایی بوده است.

لاپورتا در این خصوص هم گفت: «باز هم خواهش می کنم رونالدینیو را به حال خودش بگذارید.»پس از شکست رئال و بارسا مطمئنا روزنامه های اسپانیایی به راحتی از این سه ستاره خوشگذران نخواهند گذشت.