آرشیو سه‌شنبه ۱ آبان ۱۳۸۶، شماره ۱۵۲۱
ورزش
۱۷

پیشخوان

غرض پورسانت است

جهان فوتبال پرونده یی دارد درباره دلیل اقبال باشگاه های ایرانی به جذب مربیان خارجی. تیتر «غرض پورسانت است و بس،» در راه تثبیت این ادعا استفاده شده است. جهان فوتبال می نویسد:«مربی خارجی بهانه یی بیش نیست و پای آنها تنها به این دلیل به تیم های ایرانی باز می شود که برخی سودجویان بتوانند از قبال عقد قرارداد آنها چند میلیون تومان درآمدزایی کنند.»

جلد با لژیونرها

درخشش لژیونرها در بازی های یکشنبه شب لیگ امارات، تحریریه گل را به این نتیجه رساند که جلد خود را کاملا به این موضوع اختصاص دهند. عکس های «دو بر» کاظمیان، مبعلی، اکبرپور و بائو روی جلد گل را پوشش داد.

کاریکاتوریست گل هم حرکات موزون بازیکنان پرسپولیس پس از غلبه بر استقلال اهواز را محور کار خود قرار داده و به آهنگ های پاپ نقبی زده است. گل به خودی رحمان رضایی هم به شدت مورد توجه گل قرار گرفت.

در آرزوی مرگ

«بمیرم، راحت می شوید؟،» این تیتر مصاحبه آرش برهانی با روزنامه 90 است. در حالی که بحران گلزنی مهاجم استقلال به یکی از سوژه های مهم فوتبال ایران تبدیل شده، برهانی در گفت وگو با 90 ناراحتی خود را از انتقادات اخیر اعلام کرده و مدعی شده اگر بمیرد، همه منتقدان راحت خواهند شد. تغییراتی هم در صفحات روزنامه 90 دیده می شود و به نظر می رسد این روزنامه بار دیگر به دوران اوج خود برگردد.