آرشیو چهارشنبه ۲ آبان ۱۳۸۶، شماره ۳۷۶۹
حوادث
۲۲

راز ازدواج پنهانی در خودرو مسروقه

گروه حوادث- سرقت خودروی سمند راز ازدواج دوم مرد جوان را فاش کرد.

به گزارش خبرنگار ما، چند روز قبل مردی هراسان و مضطرب با مراجعه به ماموران پلیس از سرقت خودروی همسرش خبر داد.

وی در شکایت خود گفت: ساعتی قبل برای خرید دارو، خودروی سمند همسرم را از او امانت گرفتم بعد هم برای تهیه دارو، خودرو را مقابل یک داروخانه پارک کردم اما وقتی بازگشتم متوجه سرقت آن شدم.

با طرح این شکایت پرونده برای رسیدگی به اداره آگاهی ارسال شد که ماموران در بررسی های محلی پی بردند زمان حادثه زن جوانی نیز داخل خودروی مسروقه نشسته بود. با به دست آمدن این سرنخ شاکی تحت بازجویی قرار گرفت. او ابتدا منکر حضور زنی در خودرویش شد اما در ادامه لب به اعتراف گشود و اظهار داشت: چند ماه قبل بدون اطلاع همسر اولم با زن جوانی ازدواج کرده و زندگی مخفی مان آغاز شد. روز حادثه همراه همسر دومم برای خرید به داروخانه رفتیم. وقتی از داروخانه بیرون آمدم خودروی همسرم رادیدم که داخل کوچه ای پیچید. به تصور این که همسرم دومم در حال تمرین رانندگی است دنبالش نرفتم. اما پس از دقایقی همسرم پیاده به طرفم آمد و ادعا کرد فردی به عنوان مامور خودرو را سرقت کرد.

همسرم دوم این مرد که به اداره آگاهی احضار شده بود نیز در بازجویی ها گفت پس از ورود شوهرم به داروخانه مردی که خود رامامور پلیس معرفی می کرد پشت فرمان نشست و بیدرنگ به راه افتاد. مامور قلابی پس از طی مسافتی توقف کرده و مرا از خودرو پیاده کرد.براساس این گزارش، با فاش شدن راز ازدواج دوم این مرد، همسر اولش با مراجعه به شعبه دوم بازپرسی دادسرای کرج با شکایت از همسر و هووی خود تقاضای طلاق کرد.