آرشیو شنبه ۵ آبان ۱۳۸۶، شماره ۳۷۷۱
حوادث
۲۲

اعتیاد بلای جان2 برادر

گروه حوادث: قرار مجرمیت پسر معتاد به اتهام قتل برادرش از سوی بازپرس جنایی تهران صادر شد.

به گزارش خبرنگار جنایی ما، سحرگاه 30مرداد، ماموران کلانتری شهرک غرب در جریان قتل پسری به نام مهدی قرار گرفتند که با ضربات کارد برادرش از پا درآمده بود.پس از حضور شهریاری، بازپرس ویژه قتل دادسرای جنایی تهران در محل حادثه خانه ای در نزدیکی هتل اوین متهم به قتل مدعی شد چاقو به طور اتفاقی هنگامی که برادرش روی زمین افتاد به پهلوی وی فرو رفت.

اما بازپرس جنایی پس از مشاهده نحوه اصابت کارد به بدن مقتول پی به عمدی بودن قتل برد. بنابراین بلافاصله متهم را بازداشت کرد.سرانجام پسر جوان در بازجویی ها ضمن اعتراف به قتل برادر معتادش گفت: محمد همیشه به من و مادرم زور می گفت و با فحاشی و کتک از مادرم پول می گرفت و خرج اعتیادش می کرد. چندین بار به او اعتراض کردم اما همیشه کارمان به درگیری می کشید تا این که شب حادثه باز هم بر سر دریافت پول از مادرم دوباره با هم به جرو بحث پرداختیم. من هم از شدت عصبانیت کاردی از آشپزخانه برداشته و به برادرم حمله کردم.

بازپرس شهریاری در این باره به خبرنگار ما گفت: متاسفانه متهم نیز معتاد و بیکار است که اختلاف شان هم از همین جا ریشه گرفته است. بدین ترتیب پس از آخرین دفاعیات متهم قرار مجرمیت او را به اتهام قتل عمدی برادرش صادر و پرونده برای صدور کیفرخواست به نماینده دادستان سپرده شد.