آرشیو چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۸۶، شماره ۶۲۸۱
صفحه آخر
۲۴

رویدادهای فرهنگی، هنری

شهرداری منطقه 20 در جلسه مشترک فرهنگی و اجتماعی از آغاز عملیات اجرایی طرح ملی مجموعه فرهنگی تفریحی برج طغرل خبر داد.

به گزارش خبرنگار ما به منظور بررسی، تبادل نظر و ارائه راهکار در خصوص مسائل فرهنگی و اجتماعی منطقه 20 از جمله مشکلات مربوط به حفظ، نگهداری و احیای بافت تاریخی شهرری جلسه مشترکی با حضور اعضای کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، شهردار منطقه 20 و مسئولین سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در شهرداری منطقه 20 برگزار شد.

کارگاه آشنایی با مفاهیم قرانی در خانه فرهنگ امیرکبیر برگزار می شود. به گزارش روابط عمومی این مرکز کارگاه فوق روزهای فرد هر هفته تا پایان آبان ماه دایر خواهد بود. علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 44728017 تماس حاصل نمایند.

تهران میزبان 48 کشور جهان برای حضور در بیست و چهارمین جشنواره ملی و دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران است.

به گزارش روابط عمومی جشنواره، امسال تهران میزبان 98 فیلمساز از 48 کشور جهان است تا در بخش مسابقه بین الملل جشنواره فیلم کوتاه تهران به رقابت بپردازند. براساس این گزارش از 88 کشور متقاضی برای حضور در جشنواره دوازدهم و تعداد 2682 فیلم ارسالی به دبیرخانه جشنواره فیلم کوتاه تهران، پس از بازبینی فیلم ها 98 فیلم از 48 کشور جهان از 5 قاره اروپا، آسیا، آمریکا، آفریقا و اقیانوسیه برای حضور در بخش مسابقه سینمای بین الملل با یکدیگر به رقابت می پردازند.

عناوین دوازه نمایش صحنه ای راه یافته به پنجمین جشنواره تئاتر رضوی اعلام شد. این آثار توسط هیئتی مرکب از آقایان ایرج راد، فرشید ابراهیمیان و حمیدرضا افشار انتخاب شد.

«محمد حیدری» قائم مقام دبیر جشنواره تئاتر رضوی با اعلام این خبر اضافه کرد: دوازده نمایش آثار راه یافته به بخش مسابقه نمایش های صحنه ای پنجمین جشنواره تئاتر رضوی را تشکیل می دهند و نمایش یا نمایش های بخش خارج از مسابقه بزودی اعلام می شوند.