آرشیو چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۸۶، شماره ۶۲۸۱
صفحه آخر
۲۴

به مناسبت روز فرهنگ عمومی پنجمین همایش فرهنگ عمومی کشور برگزار می شود

بخش فرهنگی

به منظور ارائه آخرین راهکارهای مناسب جهت ترویج و گسترش فرهنگ عمومی در کشور پنجمین همایش فرهنگ عمومی کشور طی روزهای سیزدهم و چهاردهم آبان ماه در تهران برگزار می شود. این مطلب را منصور واعظی دبیر شورای فرهنگ عمومی اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ما وی که در جمع خبرنگاران حضور یافته بود به تصویب عنوان روز فرهنگ عمومی توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی در تقویم سال 87 اشاره کرد و گفت: به منظور ارائه راهکار مناسب جهت گسترش فرهنگ عمومی همایش فوق برگزار می گردد.

وی یادآور شد: در این همایش با حضور اعضای شورای فرهنگ عمومی کشور، دبیران و کارشناسان شورای فرهنگ عمومی استان ها و شهرستان ها، شخصیت های فرهنگی، مقامات و مسئولان عالی رتبه فرهنگی کشور در مجتمع فرهنگی و هنری شهید باهنر برگزار می شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در بخش دیگری از مصاحبه به موضوعات مرتبط با حوزه فرهنگ عمومی که با محوریت اتحاد ملی و انسجام اسلامی طرح و بررسی خواهد شد شامل ارتباطات و فرهنگ عمومی، جهانی سازی و فرهنگ عمومی راهکارهای اجرایی گسترش فرهنگ عفاف و حجاب، اخلاق عملی و فرهنگ عمومی، فرهنگ عمومی و امنیت اجتماعی و عرفان های انحرافی می باشد. وی در پایان به مصوبات اخیر شورای فرهنگ عمومی که به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده اشاره کرد و یادآور شد: تا پایان سال چند همایش از جمله تجلیل از خادمان فرهنگ عمومی را برگزار خواهیم کرد.