آرشیو چهارشنبه ۱۶ آبان ۱۳۸۶، شماره ۱۸۹۴۲
اخبار کشور
۳

ذوالقدر: دولت اصولگرا باید اشکالات را اصلاح کند

تسخیر لانه جاسوسی انقلاب دوم ایران بود.

به گزارش ایسنا، معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور در سفر به لرستان در جلسه شورای اداری این استان افزود: پیروزی بزرگ تسخیر لانه جاسوسی در راستای اتحاد مردم و بویژه نسل جوان و نوجوان آن روز به دست آمد.

سرتیپ محمد باقر ذوالقدر اتحاد و همدلی را رمز موفقیت کشور در مقابل دشمن برشمرد و افزود: اگر وحدت بین همه اجزای حاکمیت باشد به طور قطع پیشرفت و موفقیت این کشور را به دنبال دارد.

وی تصریح کرد: در سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی، مدیران و مسئولان باید زمینه رشد و توسعه را هموار و همیشه انگیزه خدمت و خدمتگزاری به مردم را در خود تقویت کنند.

وی با اعلام این که «پیشرفت و توسعه باید در متن جامعه قرار گیرد» یادآور شد: دولت اصولگرا باید ضمن تاکید بر مبانی خود با درک درست از اصلاحات در راستای اصلاح برخی اشکالات در کشور قدم بردارد.ذوالقدر اظهار کرد: فقر، فساد و تبعیض اشکالاتی هستند که باید هر چه سریع تر زمینه رفع آن ها را فراهم کرد.

وی در ادامه از لرستان به عنوان یکی از امن ترین استانهای کشور یاد کرد و گفت: طبق بررسی های آماری و اطلاعات موجود، لرستان در اکثر فاکتورهای امنیتی در حد قابل قبولی قرار دارد و داشتن ظرفیت ها و منابع سرشاری چون هوا، آب، خاک و طبیعت زیبا مستحق محروم بودن نیست.