آرشیو چهارشنبه ۱۶ آبان ۱۳۸۶، شماره ۱۸۹۴۲
اخبار کشور
۱۴

فرمانده کل ارتش: استکبار جهانی با وجود پیشرفته ترین سلاح ها در برابر ارتش ما ناتوان است

فرمانده کل ارتش تاکید کرد که امروز استکبار جهانی با وجود داشتن پیشرفته ترین سلاح های متعارف و غیرمتعارف جنگی در مقابل روح ایمان و اراده پولادین رزمندگان ما شکست خورده است.

به گزارش روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، سرلشگر عطاالله صالحی فرما نده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم فارغ التحصیلی دانش آموختگان دوره سی و یکم آموزشگاه نظامی درجه داری نیروی زمینی ارتش، گفت: نیروهای مسلح بویژه ارتش قهرمان در دوران دفاع مقدس و سال های پس از آن با تکیه بر قوای روحی و جسمی خود توانستند در مقابل تمام تهدیدات استکبار جهانی بویژه آمریکا ایستادگی کنند و آنچه که امروز عامل برتری ارتش ما بر سایر ارتش های جهان است همین روح مقاومت و ایستادگی نیروی انسانی ماست.

سرلشگر صالحی با تاکید بر آمادگی کامل نیروهای ارتش در مرزهای کشور گفت: در بازدیدهای متعدد و مداومی که از یگان های مرزی داریم به وضوح صلابت و ایستادگی را در چهره تک تک رزمندگان مشاهده می کنیم که این صلابت امری ذاتی است، اگرچه تهدیدات دشمنان این آمادگی و تقویت توان رزمی را در میان نیروهای ما افزایش می دهد.

فرمانده کل ارتش تصریح کرد: استکبار جهانی با بیان اتهامات بی اساس به جمهوری اسلامی در پی خدشه دار نمودن چهره نظام مقدس ما در جامعه جهانی است، اما خوشبختانه امروز شاهد هستیم که تحت رهبری پیامبرگونه فرماندهی معظم کل قوا، این ما هستیم که به آمریکا و حضور نیروهایش به عنوان اشغالگر و برهم زننده نظم و امنیت منطقه هشدار می دهیم.

سرلشگر صالحی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران نیز خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمامی نیروهای مسلح به خصوص نیروهای ارتشی در مرزهای کشور در آمادگی کامل به سر می برند و آنچه که در مرزهای کشور رخ می دهد از دید آنان پنهان نیست و این اجازه را به دشمن نخواهند داد که دست از پا خطا کند.

صالحی در پایان گفت: امروز اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به حدی است که دشمن در تمامی مرزها چیزی جز اقتدار نمی بیند، دشمنی که به انواع تجهیزات نظامی مجهز است.