آرشیو چهارشنبه ۱۶ آبان ۱۳۸۶، شماره ۱۸۹۴۲
اخبار کشور
۱۴

سیدحسن خمینی در دیدار اعضای سازمان مجاهدین انقلاب: رای مردم به گروه های درون نظام است

فرزند یادگار حضرت امام(ره) رای مردم را یکی از بزرگترین عوامل تضمین کننده امنیت ملی، صیانت از قانون اساسی و رفع تهدیدهای خارجی دانست.

به گزارش خبرگزاری ها سیدحسن خمینی در دیدار دبیرکل و جمعی از اعضای شورای مرکزی و مسئولین دفاتر استانی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی در حسینیه جماران، اظهار داشت: رمز قدرت نظام و یکی از اصلی ترین مواردی که نظام ما را نسبت به کل نظامات و کشورهای منطقه ممتاز می کند، برگزاری انتخابات متعدد در طول سال های پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی است.

وی برگزاری انتخابات با حضور آحاد ملت ایران را مهم ترین راهکار رفع تهدیدهای خارجی دانست و افزود: برداشت من این است که رای مردم به گروه های درون نظام است و حتی از نگاه بیگانگان، در واقع هیچ آلترناتیو و جایگزینی در میان مردم برای گروه های درون نظام وجود نخواهد داشت که بتواند آرای ملت را به خود اختصاص دهد و در نتیجه تهدیدات خارجی کمرنگ و رفع می شوند.

نوه بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی، گفت: رمز قدرت نظام این است که اکثریت مردم و حتی خارج نشینان پذیرفته اند در این کشور دو گروه وجود دارند که در عین اختلافات و دعواهای جدی- که به اصطلاح دعوای زرگری نیست- به اصول و مبانی نظام و انقلاب پایبندند و هر دو گروه از خانواده امام و انقلاب محسوب می شوند. وی آرای ریخته شده به صندوق ها را اصلی ترین راه تحقق کامل امنیت ملی دانست و ادامه داد: در هر انتخاباتی که این دو جریان با قوت وارد صحنه شده اند، اکثریت بالای مردم به پای صندوق های رای آمده اند. پس مجموعه نظام این ظرفیت را دارد تا انگیزه مردم را به گونه ای ارتقا دهد که در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند.