آرشیو چهارشنبه ۱۶ آبان ۱۳۸۶، شماره ۱۸۹۴۲
اخبار ورزشی
۱۳

خواندنی از ورزش ایران

ادای احترام ورزشکاران پلیس کشورهای اسلامی به امام راحل

کاروان های ورزشی شرکت کننده در مسابقات ورزشی پلیس کشورهای اسلامی صبح دیروز با حضور در مرقد مطهر امام راحل (ره) به مقام شامخ بنیانگذار جمهوری اسلامی ادای احترام کردند.

دراین مراسم ورزشکاران به همراه مربیان و سرپرستان تیم های پلیس کشورهای عراق، ترکیه، سوریه و جمهوری اسلامی ایران ضمن حضور در آرامگاه ملکوتی امام خمینی(ره) و نثار تاج گل به بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ادای احترام کردند.

شکست چوگان بازان از فرانسه

تیم منتخب چوگان ایران در نخستین روز مسابقات بین المللی سه جانبه چوگان در تهران (جام دوستی) با نتیجه 3 بر 2.5 از تیم فرانسه شکست خورد. این مسابقه عصر دوشنبه در میدان چمن مجموعه قصر فیروزه تهران در چهار «چوکه» و در «هندی کاپ» صفر تا پنج برگزار شد.

این مسابقه در حضور پاتریک هرمس، رئیس فدراسیون بین المللی چوگان و رضا قراخانلو رئیس کمیته ملی المپیک انجام شد.

در ادامه این رقابت ها، ساعت 14 امروز پنج شنبه تیم های ایران و پاکستان به مصاف هم می روند.

حضور 5 مربی کشتی ایران در قزاقستان

5 مربی ایرانی برای شرکت در کلاس بین المللی مربیگری کشتی امروز عازم قزاقستان شدند. علی اکبر نژاد، غلامرضا محمدی، عباس جدیدی و امیر توکلیان مربیانی هستند که برای شرکت در کلاس آموزش مربیگری در قزاقستان راهی آلماتی شدند.

تیم فوتبال معلولان از سد اسپانیا گذشت

تیم فوتبال معلولان و جانبازان ایران در مسابقات فوتبال معلولان جهان در برزیل موفق شد با نتیجه 2 بر صفر از سد تیم اسپانیا بگذرد.

در نخستین روز مسابقات جهانی برزیل و انتخابی بازی های پارالمپیک 2008 پکن، تیم فوتبال هفت نفره معلولان و جانبازان ایران موفق شد تیم اسپانیا را شکست دهد.تیم ایران که در این بازی ها با تیم های هلند، آمریکا و اسپانیا همگروه است، چهارشنبه شب با تیم آمریکا روبرو می شود.